Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Herään joka aamu siihen että haluan kuolla.

Vierailija
15.03.2011 |

Tätä on nyt jatkunut jo jonkun aikaa. Yritän aina jotenkin sinnitellä mutta elämä on mennyt ihan kauheaksi.

Illalla odotan vain että kello tulee yhdeksän ja voin mennä sänkyyn, aamulla lojun ainakin yhdeksään ennen kuin pääsen ylös. Kello soi jo seitsemältä mutta käytän torkkua enkä jaksa aloittaa töitä (teen töitä kotona).

Mä olen jo miettinyt kaikki vaihtoehdot ja minusta tuntuu etten jaksa elää. Takana on ero ja muutto toiselle paikkakunnalle, lapset on yhteishuoltajuudessa ja aina kun eivät ole luonani niin olen ihan rikki. Jotenkin jaksan heidän nähden.

Uusi suhdekin on ja se kumma kyllä voi hyvin, hän ei tiedä näistä mun kauheista ajatuksista kun hänellekin esitän että kaikki on hyvin.

Mitä mun pitäis tehdä?

N40

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka antaa sulle tohon masennukseen lääkettä ja parhaassa tapauksessa myös terapiaa. prozacilla ei tee mieli kuolla enää.

Vierailija
2/7 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. mutta en pidä siitä tunteesta mikä niistä tulee.

Sellainen ihme puuduttava tunne että mikään ei tunnu miltään.

Mä olen nyt ottanut vanhoja lääkkeitä, Ratiopharmim Paroxetia otin eilen ja tänään äsken.

Olo on ihan kauhea, mä pelkään että teen jotain itselleni. Itken vaan koko ajan.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin välillä mietin olisiko kaikille helpompaa, jos minä kuolisin. Ei tarvitsisi riidellä miehen kanssa. Lapset saisivat elää isänsä kanssa, kasvaisivat varmaan suht tasapainoisiksi ihmisiksi. Tuntuu, että minua tuskin kukaan kaipaisi...

Vierailija
4/7 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin välillä mietin olisiko kaikille helpompaa, jos minä kuolisin. Ei tarvitsisi riidellä miehen kanssa. Lapset saisivat elää isänsä kanssa, kasvaisivat varmaan suht tasapainoisiksi ihmisiksi. Tuntuu, että minua tuskin kukaan kaipaisi...

... mutta en saa itsestäni irti.

On niin paha olla koko ajan.

Onko sun tuo paha olo kestänyt pitkään?

AP

Vierailija
5/7 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joku voi sopia sulle paremmin kuin toiset. Sitäpaitsi niissähän kestää pari kolmekin viikkoa, ennen kuin ne elkavat kunnolla toimia, eli niille pitää antaa aikaa. Eilen ja tänään otetut lääkkeet ei vielä ehdi auttaa, vain sivuvaikutukset ehtii tulla... Mene vain oikeaan lääkäriin ja kerro myös lääkekokemuksesi, niin saat toista lääkettä.

Vierailija
6/7 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vielä toipilas eron jälkeen. Anna itsellesi aikaa.

Vierailija
7/7 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mutta en saa itsestäni irti. On niin paha olla koko ajan. Onko sun tuo paha olo kestänyt pitkään? AP

parisuhdekriisi on "parhaimmillaan". Olen kyllä pyöritellyt tätä asiaa mielessäni ennenkin, kausittain. Viisainta olisi varmaan alkaa etsiä itselle terapeuttia jostakin. Kun saisi aikaan.