Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Horkka" raskausoireena? Sori, taas ro-kysely, mutta vastaa jos oot kokenut? :)

Vierailija
15.03.2011 |

Nyt meneillään kp 22 (/28) ja eilen alkoi hillitön horkkamainen palelu. Tai ei oikeastaan edes palele, on vain sellainen "sisäinen hytinä". Ihan pahana se oli yöllä; iho on peiton alla ihan lämmin, mutta hytisyttää, ei siis peruspalelua. Ja samoin nyt: pitkähihainen ja villatakki normaalissa sisälämpötilassa, mutta outo horkkamainen hytinä päällä ja vaatekappaleen liikkuminen iholla pahentaa sitä. Vaikea selittää, mutta en ole tämmöistä ennen kokenutkaan.

Raskaus olisi periaatteessa mahdollinen, toki raskausoireeksi tämä ois aikainen, mutta voisiko olla sitä, onko sinulla ollut tällaista? Kipeänä en ole.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäänkuin olisi ollut tulossa kipeäksi. Tuosta olosta tunnistin olevani toisella kerralla raskaana jo ennen kuin tein raskaustestin. Kyllä se siitä sitten tasaantuu ajan myötä.

Vierailija
2/4 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkään muuten mulla ei ole kipeää oloa kyllä, ja olenkin lukenut että palelu voisi olla raskausoire. Olen aika vilukissa muutenkin joten palelu on enemmän kuin tuttua :) mutta tämä on jotenkin niin omituista hytinää. Ihan kuin kuumehorkka, mutta en kuitenkaan ollenkaan kipeänä. Sisäisiä vilunväreitä tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ois pitänyt koko ajatusta päästää päähänsä... :) Muistatteko yhtään koska teillä on se alkanut? Tiedän toki, että jokainen raskaus oireineen on erilainen, mutta elän jänniä aikoja! :D

*ap

Vierailija
4/4 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollu raskaana...3 krt sama juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi