Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen perse ahdistaa

Vierailija
15.03.2011 |

Meidän yli 10-v yhteiselon aikana suurin syy riitoihin on ollut miehen perse. En tule miehen vanhempien ja sisarusten kanssa toimeen ja olemme kerta kaikkiaan ihan eri aaltopituudella. Minulla ei ole heille mitään puhuttavaa ja muutun ahdistuneeksi tuppisuuksi jokaisella tapaamisella. Sydän hakkaa, kädet tärisevät ja en saa edes nukuttua ennen ja jälkeen vierailuiden. Emme tämän vuoksi tapaa heitä usein, mutta mies on sitä mieltä, että pitää kuitenkin pitää yhteyttä ja viettää heidän kanssaan aikaa esim. juhlapyhinä ja muutoinkin. Joskus mies ja lapset tapaavat heitä ilman minua, mutta en sitäkään kovin usein halua, koska on kiva olla yhdessä koko perse harvoina vapaahetkinä. Tämä asia (siis huonot välit) painaa mieltäni niin paljon että olen miettinyt jopa eroa miehestä. Onhan meillä muitakin ongelmia, mutta ne ovat mielestäni ihan selvitettävissä olevia tätä perse-tilannetta lukuunottamatta. Minua ahdistaa viettää pakosta aikaa ihmisten kanssa joista en pidä, mutta toisaalta olen huonolla omatunnolla jos en suostu heitä näkemään, ovathan he miehen lapsuuden perhe kuitenkin. En tiedä mitä tehdä, olen täydellisessä pattitilanteessa. Muuten olen suht sosiaalinen, minulla on ystäviä ja meillä on paljon myös yhteisiä ystäviä. Eli en ole mikään epäsosiaalinen erakko.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi