Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Emmaljunga, Hartan vai Crescent?

Vierailija
14.03.2011 |

Elikkäs mielipiteitä kaipailisin kyseisistä vaunumerkeistä, valinnan vaikeus kun on NIIN suuri :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sport Classic rattaat ,kovalla kantokopalla.

Todella kätevät!!

Vierailija
2/5 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crescent classic yhdistelmävaunut, viime vuodelta. Aivan hirvittävä hinta mutta meillä ainakin toimii tosi hyvin. Kaikinpuolin näppärät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin muita ole kokeillut, mutta minulla ei ole mitään valittamista.

Ja ovat omaan silmääni tyylikkäimmät ehdottomasti!

Vierailija
4/5 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteiset vaunut. Tilava koppa, jonne vauva mahtuu nukkumaan pitkään. Lisäksi isojen renkaiden myötä helppo työntää myös tässä loskassa.

Lisäksi olen tykännyt tosi paljon heittoaisasta. Lapsen istuessa ratasosassa helppo vaihtaa lennossa suuntaa.

Vierailija
5/5 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin Emmaljungan scooter- rattaat käytettyinä, ja sitten nuo crescentin classic- yhdistelmät.

Crescentit on jotenkin tosi hankala kasata, ovat vähän rimpulat (kuomu ei pysy asennossaan, jarru on hankala, tavarakori hankala käyttää). Pienet kooltaan mutta vie yllättävän paljon tilaa kontista jos tarvii autolla kuskailla. Eli olin kyllä niihin vähän pettynyt.

Juuri otin ne kirpparilöydöt käyttöön, ovat paljon kevyemmät työntää (etenkin tuolla loskasohjossa), jarru on napakka, helppo niputtaa ja muutenkin jämäkämmät.

Tykkään kyllä vaunuissa tuosta irtokopasta, vauvan saa puettua ja paketiotua sisällä valmiksi asti ja koppa vaan rattaisiin, kopassa voi myös nukuttaa hyvin sisällä päikkärit ilman että tarvii koko vaunut sisään tuoda. Ja kyläilyreissuilla ollut tosi kätevä vauvanvuode mukana!

Eli nukutan kyllä noissa Crescenteissä mutta kyllä meillä muuhun käyttöön on nyt nuo Emmaljungat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi