Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnärin muistamisesta

Vierailija
14.03.2011 |

Oletteko vieneet synnytyssalin kätilölle (tai kahvihuoneeseeen vietäväksi) ja/tai osastolle mitään materiaalista kiitosta (esim. kakkua, leivoksia, suklaata)? Mitä olette vieneet? Oletteko lähettäneet korttia/kuvaa lapsesta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkansahan ne siitä saa, senpä takia en koe mitenkään tärkeäksi lahjoa. Tiedän että jotkut kyllä sitä harrastaa.

Vierailija
2/8 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko vieneet synnytyssalin kätilölle (tai kahvihuoneeseeen vietäväksi) ja/tai osastolle mitään materiaalista kiitosta (esim. kakkua, leivoksia, suklaata)? Mitä olette vieneet? Oletteko lähettäneet korttia/kuvaa lapsesta?

Lapsia syntyy koko ajan, siellähän olisi kahvihuoneet tupaten täynnä pullia. Ja niitä varmaan ihan pirusti kiinnostaa just SUN vauvas kuva... Vaikka se sinulle olisikin elämäsi suurin hetki, niin kätilöille ihan vain tavallista työtä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkaan osastoilla.

Itse lahjoitin saamani herkut yökköjen parempiin suihin :D

Vierailija
4/8 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaks ekaa synnytystä oli tusinatavaraa, kolmannessa oli erityisen hyvä yhteistyö kätilön kanssa ja hän tuli useamman kerran juttelemaan jälkeenpäin synnytyksestäni. Kolmannessa oli sairaalan sisällä liki syöksysynnytys, enkä ehtinyt kuin viime tipassa saliin. Osastokätilö auttoi koko matkan ja meillä synkkasi tosi hyvin supparien läpi. Se oli ihmeellistä. Kiittelin kovasti ja kun asiat juteltiin läpi hänen kanssaan, taisi hän itse saada synnytyksestäni paljon myös. Hieno, jännittävä ja vähän pelottavakin kokemus oli varmaan molemmille. Taitaa kätilöille olla hyvin mennyt synnytys itsessään palkitsevaa.

Vierailija
5/8 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kolmesti olen siellä synnyttänyt. Työ on heille rutiini. Sen sijaan lasten osastolla tulevat joka kerta sanomaan, että täällähän on tuttuja, vaikka sielläkään ei olla onneksi monesti jouduttu käymään.

Vierailija
6/8 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mullekaan ole tullut mieleen. Mä olen synnyttänyt naistenklinikalla ja siellähän syntyy varmaan jotain 30+ lasta joka päivä. Jos jokainen veisi sinne pullapitkoa, niin kyllä niissä aika syöminen olisi.

Vierailija
7/8 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haikaranpesässä synnytin,ja vaikka kokemus oli hieno ja kätilöt mukavia,niin eipä tullu mieleen viedä mitään kakkua tms.. Työtäänhän ne vaan tekee. Jos olisin synnyttäny jotenkin erikois-olosuhteissa,sairaalan ulkopuolella,niin esim kätilöinä toimineille lanssimiehille/taksikuskille/kaupankassalle tms varmaan olisin jonkun kiitoken toimittanut.

Vierailija
8/8 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva ajatus, taisi käväistä omassakin mielessäni osastolta poistuessani, mutta se sitten vaan jäi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme