Tätiytymisen ensimerkkejä: hiukset leikataan lyhyeksi.
Kommentit (8)
Ja turha vikistä, ettei pitkät sovi. On muitakin vaihtoehtoja kuin joko vyötärölle asti tai "poikatukka". Itse olen huuli pyöreänä seurannut kaveripiirin tätiytymistä jo alle 30-vuotiaana, kun se tätikampaus on vanhentanut ulkonäköä kymmenillä vuosilla. Eikö ne tajua?
Minä kyllästyin mieheeni ja siihen kuinka huonosti hän kohteli minua. Leikkasin pitkät hiukseni ihan lyhyeksi vessassa koska tiesin että hän ei tykkää naisista joilla on lyhyt tukka. Siinäpä nyt kattoo tätä kynittyä päätäni! Hiukset kyllä kasvaa takaisin mutta luottamus miestä kohtaan ei enää koskaan. Inhoan miehiä tällä hetkellä muutenkin joten lyhyt tukka on minulla sellainen protesti. Annan kyllä hiukset kasvaa taas kun pääsen tuosta miehestä ensin eroon...
Olen leikkauttanut suht pitkät hiukseni lyhyiksi kolme kertaa. Ekan kerran lukioaikana n. 17-vuotiaana, sitten opiskeluaikana n. 25-vuotiaana ja kolmannen kerran kuopuksen synnyttyä 35-vuotiaana.
Täti tai ei, mutta olen tyytyväinen hiuksiini nyt lyhyenä. IHAN SAMA MITÄ MUUT AJATTELEE!
* Alkaa luettelemaan töitään myös kotona
* Ostaa vaatteensa teini-ikäisen kanssa samasta kaupasta ja luulee niiden pukevan häntä paremmin
* Tukan väri vaihtuu räikeän punaoranssiin
* Käy Reiki-kurssin
kun ei saa pissikseltäkään näyttää.
Vanhenemiselta selviää kunniakkaasti vain kuolemalla nuorena pois.
Olen leikkauttanut suht pitkät hiukseni lyhyiksi kolme kertaa. Ekan kerran lukioaikana n. 17-vuotiaana, sitten opiskeluaikana n. 25-vuotiaana ja kolmannen kerran kuopuksen synnyttyä 35-vuotiaana. Täti tai ei, mutta olen tyytyväinen hiuksiini nyt lyhyenä. IHAN SAMA MITÄ MUUT AJATTELEE!
Aloin siis tätiytymään 13-vuotiaana.