Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko facebookissa teinienne kavereita?

Vierailija
06.03.2011 |

Mut on näköjään poistettu listalta

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä keino kuulostella kaverien ajatuksia ja tunteita omaa lasta kohtaan. En ahdistele tms. Mutta pidän huolen ettei oma teini selitä liian tarkoin tekemisiään tai perheen menemisiä. Se että on fb kaveri, ei tarkota etteikö olisi äiti. Tuo kaveri on vähän tylsä nimike. Siinä pitäs olla joku muu nimike ku kaveri. Minusta esim lörppöpiiri tai tuttunaamapiiri ois parempi :)

Vierailija
2/8 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos käyttäisin niin en missään nimessä olisi teiniemme kaveri! Mua niin ottaa pattiin oma äitini joka aina yrittää esittää mun parasta kaveria -se on naurettavaa! Olenkin välillä sanonut, että voisitko välillä edes leikkiä äitiäni....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ehdottomasti olen hänen fb-kaveri, kun sen aika koittaa. Se olisi vaatimus sille, että annan profiilin laittaa. Yhdessä katsottaisiin turvallisuusasetukset kuntoon ja minulla olisi ylin päätäntävalta mm. kavereiden hyväksymisessä. Myös salasana minun tiedossani.

Vierailija
4/8 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävystytty monien kanssa teinini (18v.) välityksellä.

Vierailija
5/8 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en halua eikä teini halua. Olen neuvonut fb:n oikeaa käyttötapaa ja luotan lapseeni, 15 v. Haluan antaa hänelle yksityisyyden sillä alueella.

Vierailija
6/8 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin omat lapseni kuin heidän kaverinsakin ovat itse hakeutuneet "kavereikseni" ihan vapaaehtoisesti.

Vierailija
7/8 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli olen siis kaikkien neljän lapseni kaveri,kuin myös mieheni on.

Vierailija
8/8 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja teinin kaverit on pyytäneet meidät kavereikseen.