Oletteko facebookissa teinienne kavereita?
Kommentit (8)
mutta jos käyttäisin niin en missään nimessä olisi teiniemme kaveri! Mua niin ottaa pattiin oma äitini joka aina yrittää esittää mun parasta kaveria -se on naurettavaa! Olenkin välillä sanonut, että voisitko välillä edes leikkiä äitiäni....
Mutta ehdottomasti olen hänen fb-kaveri, kun sen aika koittaa. Se olisi vaatimus sille, että annan profiilin laittaa. Yhdessä katsottaisiin turvallisuusasetukset kuntoon ja minulla olisi ylin päätäntävalta mm. kavereiden hyväksymisessä. Myös salasana minun tiedossani.
ystävystytty monien kanssa teinini (18v.) välityksellä.
Itse en halua eikä teini halua. Olen neuvonut fb:n oikeaa käyttötapaa ja luotan lapseeni, 15 v. Haluan antaa hänelle yksityisyyden sillä alueella.
Niin omat lapseni kuin heidän kaverinsakin ovat itse hakeutuneet "kavereikseni" ihan vapaaehtoisesti.
eli olen siis kaikkien neljän lapseni kaveri,kuin myös mieheni on.
ja teinin kaverit on pyytäneet meidät kavereikseen.
Hyvä keino kuulostella kaverien ajatuksia ja tunteita omaa lasta kohtaan. En ahdistele tms. Mutta pidän huolen ettei oma teini selitä liian tarkoin tekemisiään tai perheen menemisiä. Se että on fb kaveri, ei tarkota etteikö olisi äiti. Tuo kaveri on vähän tylsä nimike. Siinä pitäs olla joku muu nimike ku kaveri. Minusta esim lörppöpiiri tai tuttunaamapiiri ois parempi :)