Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syyllisyys painaa mieltä, jätin kuopuksen sairaalaan sairastamaan

Vierailija
13.03.2011 |

Kun ei ollut mahdollisuutta saada koululaiselle hoitajaa täksi illaksi ja ei pärjää itsekseenkään vielä montaa tuntia. :´(

Huomenna aamusta matka sairaalaan jatkuu kunnes koululaisen san koulua kohti...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hyvässä hoidossahan se lapsi siellä varmasti on, muista se. Ja lepoa sinäkin tarvitset.

Mikä pikkuisella on hätänä ja kauanko joutuu olemaan sairaalassa?

Vierailija
2/5 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse myös joutunut jättämään yöksi. Meillä ainakin kaikki sujui ihan hyvin, ei jäänyt lapselle mitään traumoja siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt siis sen vuoksi tänään joutui sisälle... Verikokeita ja keuhkokuvat otettuina. Kuulemma keuhkokuumetta ei näkynyt olevan. A ja B influenssa näytteet olivat positiiviset, molemmat. Kummaa kylläkin. Ottavat huomenissa uudestaan kokeet että selvittävät noita...

Vierailija
4/5 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse myös joutunut jättämään yöksi. Meillä ainakin kaikki sujui ihan hyvin, ei jäänyt lapselle mitään traumoja siitä.

Ei siitä nyt mitään traumoja jää. Lapsi on hoidossa, hyvässä sellaisessa, aivan kuin miljoonat muutkin lapset ovat esim päiväkodeissa hoidossa ihan pienestä pitäen koko päivän JOKA PÄIVÄ. Osa myös yön..

Ole rauhallisin mielin ap, varmasti tuntuu nyt kurjalta, mutta hyvin kaikki menee ja lapsestasi pidetään tosi hyvää huolta.

Koita saada nukuttua yö niin olet huoomen aamuna sitten virkeänä taas. :)

Monet lapset ovat yön yli erossa vanhemmistan, syystä tai toisesta jo ihan pienestä pitäen.

Itse sain oman vauvani syliin vasta kolmantena päivänä koska joutui vastasyntyneiden teholla synnytyksessä tulleen infektion vuoksi.. :( Voi sitä parkua kun olisin halunnut oman vauvani syliini, mutta ei vaan voinut.

Melkein kaksi viikkoa oli hoidossa jo ihan ekoista päivistä alkaen ja kivaahan se ei tietenkään ole.. mutta joskus on pakko tilanteita.

Voimahali ja lämpimiä ajatuksia sinne suuntaan.

Vierailija
5/5 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paranemista kuopukselle. Eihän sille mitään mahda. jos on tuollainen tilanne, niin on tehtävä, niinkuin asiat vaativat..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi