Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkoholi lihottaa suomalaisia eniten

Vierailija
13.03.2011 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen lihonut eniten odotusaikoina, jolloin en alkoholia käyttänyt lainkaan. Enkä myöskään 2 vuoteen synnytysten jälkeen.

Ja normaalioloissakin juon niin vähän ettei se voi olla syynä 40 ylikilooni.

Vierailija
2/8 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ muut tekijät(herkkujen syönti(sipsit, suklaa, roskaruoka)

Ja kun alkoholi on todellinen ongelma, niin ihminen laihtuu ja kuivuu. Vai kuka on nähnyt lihavan pultsarin?

Itse olen juonut koko elämäni aikani yhden oluen. Painoindeksini oli 2 vuotta sitten yli 40. Nyt onneksi 21.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun alkoholi on todellinen ongelma, niin ihminen laihtuu ja kuivuu. Vai kuka on nähnyt lihavan pultsarin?

Itse olen juonut koko elämäni aikani yhden oluen. Painoindeksini oli 2 vuotta sitten yli 40. Nyt onneksi 21.

Kyllä näille runsaasti tissuttelijoille ja viiniä lipittäville alkoholi on todellinen aikapommi, ei siinä auta vaikka 183-vuotias mummo olisi joka päivä juonut 6 litraa sherryä ja poltttanut kioskillisen tupakkaan, silti kuollut katolta tippuessaan. Ei se lohduta teitä yhtään kun tämä aikapommi pamahtaa.

Vierailija
4/8 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näille runsaasti tissuttelijoille ja viiniä lipittäville alkoholi on todellinen aikapommi, ei siinä auta vaikka 183-vuotias mummo olisi joka päivä juonut 6 litraa sherryä ja poltttanut kioskillisen tupakkaan, silti kuollut katolta tippuessaan. Ei se lohduta teitä yhtään kun tämä aikapommi pamahtaa.

on alkoholisti. Ja alkoholisti on laiha, koska ei syö eikä ruoka maistu. Toki suurkulutus/lipitys on myös ongelma. Kunhan nyt otin tämän pointin esille.

Vierailija
5/8 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meidän kylällä noi alkoholistit on aika laihoja..

Ehkä se juttu on sitten siinä että pitää juoda vaan tarpeeksi paljon, jos aikoo juoda..

Taidan olla kuitenkin juomatta, kun en ole muutenkaan juonut 16 vuoteen kertaakaan. En vaan tykkää alkoholista..

Vierailija
6/8 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholilla? Samalla menettää terveytensä.

Eri asia on juoda kohtuudella, lasillinen, pari.

Vierailija
7/8 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

selittelevät aina "harrastustaan", tosiasiassa he ovat alkoholisteja!!!!!

Vierailija
8/8 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat hoikempia kuin täysin absolutistit. Pieni lasi viintä päivässä myös lisää sydämen hyvinvointia (antioksidantit).

Tuo ensin mainittu hoikkuuskorrelaatti kuitenkaan ei varmastikaan liity viinin nauttimiseen sinänsä , sillä viinissä on tunnetusti runsaasti kaloreita. Pohdin tätä asiaa pitkään, kun tästä tutkimuksesta muutama kuukausi sitten otsikoitiin (syy-seuraussuhteesta ei siis puhuttu, vain tilastollisesta faktasta) ja uskon itse, että ihmiset, jotka kykenevät nauttimaan pienen määrän alkoholia säännöllisesti repsahtamatta suurkulutukseen tai alkoholismiin ovat luonteeltaan muutenkin kohtuullisuuteen kykeneväisiä ja kykeneväisiä säännöstelemään paheitaan (kuten nyt vaikka rioan annoskokoja ja herkkujen mässäilyä siinä missä alkoholin kulutustakin). Uskon, että tälläinen yleinen taipumattomuus nautintojen vietäväksi ja kohtuudessa pysyminen liittyy siihen, että KOHTUULLISESTI viiniä juovat ovat absolutisteja hoikempia.

Ja mitä noihin aiempiin viesteihin tulee: ALKOHOLISTEJA eivät ole vain ne rutikuivat ja laihat puistojuopot. Alkoholisti on ihminen, joka ei kykene vastustamaan juomistaan, vaikka juominen vaikuttaa haitallisesti muuhun elämään (ihmissuhteisiin, työhön ja terveyteen). Alkoholisteja on kaikissa yhteiskuntaluokissa, ammateissa ja painoryhmissä!

Terveisin: hoikka ja hyvää punaviiniä rakastava mamma, joka voi ottaa nolla, yhden tai useamman lasin; ihan tilanteesta riippuen ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä