Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

väsynyt tähän kaikkeen

Vierailija
13.03.2011 |

Mieheni mielestä olen sairaalloisen mustasukkainen ja sen takia perhe-elämämme menee alamäkeä. Myönnän olevani mustasukkainen, mutta väitän, ettei mieheni tähän käytökseeni syytönkään ole. Jo lastamme odottaessani hän chattaili netissä eri naisten kanssa, kevyttä ja välillä hurtimpaakin flirttailua(olen näitä tekstejä siis nähnyt, jos olen sattunut yöllä heräämään, kun mieheni menee ulos tupakille ja koneella on keskustelut auki). Jos asiasta huomautin, niin kuulemma vaan kuvittelen, että ihan viatonta touhua (kerran myönnän lukeneeni auki vahingossa jääneen sähköpostinkin, jossa hän kirjoitteli jonkun naisen kanssa kuinka hänellä on ikävä ja olisi kiva nähdä ihan livenä jne..). Hän on selvinpäin mitä mainioin isä ja mies, mutta joka viikonloppu pitää juoda ja, kun saa viinaa niin alkaa muut naisetkin kiinnostaa ja aamulla ei "muisteta" mitä yöllä on kirjoiteltu kenenkin kanssa.

En siis jaksa katsoa sitä juomista ja menen lapsemme kanssa mukkumaan aikaisin ja silloin kun minä nukun alkaa tämä chattailu. Hän "avautuu" kaikista huolistaan "vieraille" naisnetti "ystäville", lisäksi on flirttailua... halituksia, pusuja jne..Nyt nämä tuttavuudet ovat jo sitä luokkaa, että yöllä heidän kanssaan jo puhutaan puhelimessakin (tiedän koska herään vauvan takia monesti yössä ja saatan käydä katsomassa mitä mies taas touhuaa).Ja puhelut loppuvat, jos tulen paikalle eli eivät sovi minun korvilleni, selityksenä milloin mitäkin. Ja aina kommentti kuinka sairaan mustasukkainen olen, sillä onhan se ihan normaalia, että perheen isä puhuu jonkun sinkkunaisen kanssa puhelimessa klo. 4 yöllä??

Alan jo itsekin pitää itseäni hulluna ja sairaana,kun en anna toisen tehdä mitä toinen haluaa ja kyttään kaiken tekemisen epäillen. Olen todella rikki, en enää jaksa ainaista viikonloppu "mörköä", joka meille tulee..

Mitä ihmettä voin tehdä? Olenko minä tosiaan niin sairaan mustasukkainen, että se repii perheemme hajalle?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä