Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MAALISMUSSUKOIDEN II tapaaminen, Helsinki

24.10.2005 |

[color=orange]Kerätäänkö tähän taas listaa, ketkä olisivat tulossa seuraavaan tapaamiseen 23.11. klo 17.30.?! Paikkaehdotuksia otetaan vastaan...

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]tuleeko uusia ilmoja tai kommentteja paikasta?

jos sanomatalossa on nyt mukavampi lounge marraskuun ajan, sopii sekin. voidaanhan ottaa pikkujoulut sitten muualla:)

Caddie[/color]

Vierailija
22/42 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähdä siellä sanomatalossa, kun siellä kerran jotain uutta systeemiä tehty. Ja pikkujoulut sitten muualla. Vai?

-M-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin koittaa päästä mukaan.

En päässyt ekaan tapaamiseen ja ajattelin nyt kokeilla, jos vaan vielä voi ilmoittautua. Kumpaan paikkaan päädyitte? Miulle ihan sama =o]

Vierailija
24/42 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

NapNap

monkey

pinja72

pikkarainen

Pikku-Maisa2

turnipsi

Santtu_81

katjuska10

caddie

N82

lumienkeli

V80

Minttulia

fiona77

[color=yellowgreen] Vieläkö kaikki on lähdössä? Onko uusia mukaantulijoita?

Kumpaan paikkaan me nyt mentäis...? Mulle on ihan sama, molemmat käy. Ja aika on 23.11. keskiviikkona klo:17.30. [/color]

Vierailija
25/42 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä neidin kanssa. Kumpi vaan paikoista käy mulle.

-M-

Vierailija
26/42 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green] tässä samalla ilmo-lista:

NapNap

monkey

pinja72

pikkarainen

Pikku-Maisa2

turnipsi

Santtu_81

katjuska10

caddie

N82

lumienkeli

V80

Minttulia

fiona77

Bambi@perhonen

Sanomatalo keskiviikkona 23.11. klo 17.30.

Nähdään![/color]

Vierailija
27/42 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle tuli yllättävä iltamno, enkä saa ketään tytön kanssa. Mulla jää nyt sitten väliin. Viimeksi kun tyttö oli mukana, ehdin olemaan vain reilu 30min. En siis viitsi hänen kanssaan tulla. Mutta ensi kerralla sitten! Kertokaahan kuinka meni ja sovitaan sitten uutta aikaa seuraavalle tapaamiselle:)

-Santtu 25+6

Vierailija
28/42 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]jos vaan viitsit niin tuu toki tytön kanssa! muillakin on lapsia mukana. ja aina voi lähteä aiemmin pois jos siltä tuntuu.

jos et kuitenkaan jaksa lähteä, niin oliko sulla sitä jotain ruoka-allergiaa vai oliko se jollain muulla (jos siis mietitään että joulukuun " pikkujouluissa" käytäis syömässä)? nepalilainen oli ulkona, mutta mikä sopisi? italialainen, kiinalainen, taikku..? joku ehdotus (tää itse paikka voidaan toki päättää myöhemmin palstallakin..)?

C[/color]

Vierailija
29/42 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinalainen käy mainiosti! Mulla on maitoproteiini ja soija-allergia, muun muassa... Kiinalinen on helpoin paikka. Tietenkin Rosso tms käy.

Päättäkää vaan aika ja paikka, selvitän sitten tytölle hoitajan, jotta pääsisin tulemaan:)

Tätyy nyt kattoa viitsinkö tytön kanssa lähteä... Toi kylmän ilman pukeminen kun ei ole kummankaan herkkua. Lisäksi meillä on ruoka-aika klo 17...

-Santtu

Vierailija
30/42 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla jo ilmottelin et joudun perumaan sen huomisen. Isäntä vie mun auton tankin paikkaukseen ja mä en osaa ajaa sen pakulla. Pikkujoulu juttuun haluisin kyl ehdottomasti tulla. Kaikki paikat käy eli ei ole mitään allergioita. Pitäkää te muut hauskaa ja ottakaa paljon kuvia joita voi sitten ringissä jaella.

Vierailija
31/42 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=orange]Tuolla meijän pinossa kyselinkin, että oletkos tulossa huomenna tapaamiseen... aattelin vaan, että jos vaikka sinulta voisin pummia kyytiä takaisin, kun etkös sä ole Lahdesta tulossa ja mä tässä matkan varrella Järvenpäässä asun.

-Monkey-

Vierailija
32/42 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blueviolet]

NapNap

Monkey

pinja72

pikkarainen

Pikku-Maisa2

turnipsi

caddie

N82

lumienkeli

V80

Minttulia

fiona77

Bambi@perhonen

Muita tulossa? Ilmoitelkaa! [/color]

Vierailija
33/42 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

porukka vielä ainakin sama kun yllä :)

C

Vierailija
34/42 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=orange]Tapaamme siis [b]keskiviikkona 23.11. klo 17.30[/b], mutta missä?

-Monkey-

Vierailija
35/42 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]no niin, tässä taas ilmot. perukaa jos välttämättä tarvii ja ilmoittautukaa jos uusille naamoille päivä sopii. meitä on tulossa mukavasti, tosi kiva juttu!

NapNap

monkey

pinja72

pikkarainen

Pikku-Maisa2

turnipsi

Santtu_81

katjuska10

caddie

N82

lumienkeli

V80

Minttulia

fiona77

Ja kun se nyt käy, niin lyödään lukkoon " vanha tuttu" Sanomatalo. Treffit siis reilun viikon päästä keskiviikkona 23.11. klo 17.30.

Sovitaan joulukuun[/color] [color=red]pikkujouludinneri[/color] [color=green](jonnekin muualle) sitten samalla!

:) Caddie[/color]

Vierailija
36/42 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]paikka sanomatalon kahvila alakerrassa ([/color][color=red]Santtu[/color] [color=green]- oliko se NYTin sohvalounge siellä kahvilapäädyssä?)

viimeksi tavattiin isojen kasvien (lue puiden) luona, mutta ainakin minä myöhästyin pari minsaa ja bongasin sopivan näköisen seurueen kahvilan puolelta;) vaatetuntomerkit oli hyviä! anyway, sovitaan ens viikolla onko ne kasvit vai sohvat vai missä törmätään.

tälle kerralle (mikäli porukka pysyy näin suuressa määrässä mitä ilmoja jo on, ja siis toivottavasti pysyy) ehdotan oikeasti niitä nimilappuja. viimeksi meitä oli kuusi ja sitä oppi kaikkien nimet ja nikit, mutta ainakaan mun muisti ei taivu ihan noin moneen..

Caddie[/color]

Vierailija
37/42 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se sohva-alue on siinä kahvilan vieressä, niiden puiden " takana" . Mulla oliv iimeksi marimekon vihreä raaitapaita ja voin yrittää muista laittaa tälläkin kertaa. Se on ainakin helppo bongata:)

-Santtu

Vierailija
38/42 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisin Lahdesta, joten pieni epävarmuus saapumisen suhteen on, mutta yritän. Onko muita Lahdesta??

Vierailija
39/42 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle nimittäin sopisi jo aiemmin. Eli ne jotka pääsisivät voisivat tulla esim jo klo 17 tai 16.30 ja treffataisi myöhemmin tulevat sit 17.30. Onko ihan tyhmä ehdotus? =)

Vierailija
40/42 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=orange]Vieläkö olet tulossa? Oli muistaakseni puhetta, että ois menty samalla junalla...

-Monkey-