G: mikä kännykkä sinulla on?
Mitä sen ominaisuutta käytät eniten (soittamista ei huomioida)?
Kommentit (20)
olen tosi tyytyväinen siihen. Käytän eniten nettiä ja pelaan angry birdsia
facebookaan, surffaan netissä, käytän reittiopasta, luen Hesarin ja pelaan pelejä.
ja eniten ehkä käytän FB:tä. Luen sieltä siis lähinnä muiden päivityksiä, ja joskus kirjoitan jotain itse. AV:tä selaan myös. Aika usein googlaan puheena olevia asioita, jos siis tarvii selvittää joku juttu.
Radiota kuuntelen jonkin verran, samoin tallentamaani musiikkia. Kameraa käytän satunnaisesti. Ja hesarin, iltasanomien yms. sivuilta (sovellukset) luen uusimmat uutiset. Ja sit milloin mitäkin muilla sovelluksilla, olen lataillut sinne ties mitä sälää.
En ole vielä oppinut käyttämään juurikaan. Hyvä kamera tuntuis olevan ainakin..FB ei ole mun juttu.
En muista numeroa. Hyvä kapistus. Soittamisen lisäksi käytän sitä herätyskellona, kalenterina ja taskulamppuna.
Sellainen kullanvärinen.
Käytän teksti- ja multimediaviestiä, kameraa, herätyskelloa ja kalenteria
katson kelloa.
ennen oli paljon käytössä, kuvat, videot, mp3soitin. samoin langaton verkko (esim laivalla kun oli tylsää)
Mutta nykyään soitan sillä ja katson keskellä yötä kelloa, monelta vauva heräs syömään :D
6151. Ihan on siihen käyttöön, mihin on tarkoitettu eli soittamiseen ja tekstareiden lähettelyyn.
Fb statuksia selailen. Googletan jos tarviin tietoa yhtäkkiä, eikä kone ole lähettyvillä. Pelaan pelejä, kun on aikaa. Tien päällä navigoin jos olen menossa uuteen paikkaan, enkä osaa helposti perille. Yöllä toimii minullakin kellona, josta katson mihin aikaan vauva heräsi syömään.
sitä soittamis ominaisuutta eniten tulee käytettyä :)
jonkin verran tekstiviestejä myös.
nettiä käytän ja navigaattoria
Tekstailuun, tiedon hakuun netistä, sähköpostiin, Facebookiin, musiikin kuunteluun.
Käytän eniten FB:tä ja kuuntelen musiikkia. Noihin tuo on täydellinen väline. Soittamiseen, tekstailuun ym. ei.