miten tällä palstalla on aina ne, joilla rinnat kokoa 70-75 DD-F
Kommentit (28)
jos ihmisillä olisi oikean kokoiset liivit, eikä marketista "musta nää tuntuu hyvältä" ostetut 85 C:t. Ei ole vielä mikään järkyn iso mainitsemasi koko, on vaan todella paljon väärän kokoisia liivejä. Suosittelen pistäytymään oikeassa liiviliikkeessä. Nih.
Itse olen tuossa kokoluokassa ja oikeasti kärsin siitä! Ei ole kivaa kun vaatteissa ja pukeutumisessa pitää miettiä että miten on korostamassa rintoja liikaa, kun ne kuitenkin näkyy.
Ja oikean kokoisten ja tukevien rintaliivien metsästys on yhtä tuskaa.
Ja tissivitsejä olen kuullut viimoiset viisitoista vuotta! Hermo menee!
Ei kukaan mahda koolle mitään!
ja kokoni on 70B. En vaan koskaan duunissa, kavereissani tai muuallakaan ole nähnyt naista, joka olisi suunnilleen yhtä hoikka kuin minä ja jolla olisi HUOMATTAVASTI suuremmat rinnat. B- ja DD-kupin välillä on aikamoinen ero.
tälla palstalle on erehtyneet ne kaikkia lapsiaan vähintään vuoden ikäisiksi täysimettäneet äidit, joiden Dja F kupin rinnat ovat pysyneet kuuden lapsen jälkeen terhakkoina ja pituus on 170 cm ja paino 55kg.
Yhtään en oo kyllä ikuna livenä nähnyt.
75B tai 70C ja ihan liiviliikkeessä mitattuna. Onnettomat lärpykkeeni ovat kuin ajokoiran korvat kolmen imetysvuoden jäljiltä.
Mutta en todellakaan näytä miltää lollolta.
Raskaudessa venyneet rinnat pitää saada johonkin mahtumaan. SE nahka siis... En näytä miltään Samantha Foxilta.
Eli olet hyvinkin voinut tavata minut irl. Sitä paiktsi täällä on paljon naisia, joilla on a-kupit.
Meitä oli muutama vastaamassa tuohon rintaliiviketjuun. Murto-osa kaikista kävijöistä.
Niitä olisi kuule huomattavasti enemmän jos ihmisillä olisi oikean kokoiset liivit, eikä marketista "musta nää tuntuu hyvältä" ostetut 85 C:t. Ei ole vielä mikään järkyn iso mainitsemasi koko, on vaan todella paljon väärän kokoisia liivejä. Suosittelen pistäytymään oikeassa liiviliikkeessä. Nih.
Minä ostin vuositolkulla liivejä samasta "halpiskaupasta" ja kooksi oli valinnut 75B-C tai 80B-C, vähän riippuen mallista. Sitten tossa alkuvuodesta piipahdin kunnon liiviliikkeessä ja siellä meni kokoluokitus ihan uusiksi! Nyt kaapista löytyy 70DD liivejä ja on muuten hyvät! Istuu hyvin, olkaimet ei tipahtele ja rinnat (jotka ei oikeasti ole kovinkaan isot) ei hölsky, vaikka juoksisi.
Ja kohta vuoden imettäny.. eikä nää tissit nyt mitenkään kauheen roikut ole..
Joo suosittelen kyllä käymään ihan liikkeessä mittauttamassa omat tissinsä, liian monet sulloo ryntäänsä liian pieniin liiveihin jotka sit tursuu joka puolelta..
Ai et oo ikinä nähny naisia joilla on noin isot rinnat? Kuule, käyppäs vaikka uimahallissa. Saatat saada aikamoisen sätkyn.
Naisilla nyt vaan on yleensä isot rinnat.. suurimmalla osalla kun vaikka uimahallissakin käy.. Aika harvoilla on aa-c kuppi.. se on sit eri asia tietääkö ne itekkään omien tissiesä kokoa.
Ja joo.. tykkään kyllä isoista tisseistäni. En valita. Mutta en oo 170 pitkä enkä paina 55 kiloo.
Mä olen 175vm/70kg, rinnat 75DD-F, 40v.
että vaikka pienempitissisiä on enemmän, niin isompikokoisten on vaikea löytää hyviä liivejä ja rinnoista on kaikenlaista selkähaittaa ym. Eli ne aiheuttaa ongelmia ja niistä sit puhutaan.
ja mielelläni ottaisin pienemmät rinnat! Tänäänkin löysin aivan ihanan tunikan vero modasta, mutta rinnat eivät mahtuneet millään niille varattuun tilaan, vaan pursusivat kaula-aukosta pihalle. Muuten olisi ollut tosi ihana ja varmasti olisin ostanut! Harmittaa joskus nää isot rinnat!
Eli on täällä pikku rintaisiakin :)
Mutta ei vain tule kirjoitettua tissikeskusteluihin :)
Ja 3 lasta täysimetetty...
Oikeasti mun rinnat ei niin järin isoilta näytä, tosin eivät ihan olemattomatkaan ole. Jotkut paidat jää ostamatta kun kinnaa tissien kohdalta.
Jos yhtään lohduttaa niin mulla on pömppömaha.
joten helppo on kuvitella, että samankokoisia ympärysmitaltaan, mutta isompitissisiä löytyy.
Vieläkö löytyy naisia, jotka luulee, että se kuppikoko on on yhtä suuri 70D tai 90D?
Ei varmaan se 65E ole edes huomiotaherättävän suuri, toisin olisi jos koko olisi 95E.
pankaapa paremmaksi. Ennen lapsia olin 85 AA. Voi kuinka niitä pikkurintoja kaipaankaan!
Täällä keskustelevat korkeasti koulutetut naiset, jotka tekevät pitkää työpäivää ja yhdistävät sen ihmeen kaupalla kotiäitiyden kanssa. Heillä on neljä kaunista, älykästä ja rauhallista lasta pienillä ikäeroilla sekä komea, varakas ja menestynyt mies jolla ei ole silmää muiden naisten kauneudella.
Täällä naiset ovat pitkiä, hoikkia ja isorintaisia. Raskauskiloja synnytyksen jälkeen jäi vain kaksi ja nekin tippuivat kolmessa päivässä tunnin aamulenkkien sekä kaurapuuron ansiosta.
Nyt rv 33, 163cm/75kg (yäk!) ja ryntäät F70, varmaan vielä kasvavat tuosta vähän, argh.
Normaalisti olen C70 ja painan 57kg.
T. 95/B-C