Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on aivan kamala vauvakuume!!

Vierailija
12.03.2011 |

Sanokaa nyt jotain mikä lopettais tän vauvakuumeen.... Oon vasta 15 ja ollu yli vuoden tällä palstalla ja koko ajan tuntuu että se oma pieni nyytti ois saatava vaikka ikää on ihan liian vähän aikä edes vakituista äijäkamuu. No ehkä jonain päivänä sitten oon maailman onnellisin äiti. Ehkä piankin? Kertokaa nyt niitä huonoja puolia että tää vauvakuume loppuis =) =)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olet itsekin vielä lapsi. Muistan poteneeni itsekin 15-vuotiaana kovaa vauvakuumetta, mutta oikeasti et todellakaan olisi valmis vauvaan ja 15v kaipaa ehkä juurikin niitä söpöjä puolia vauvasta.

Kuumeile rauhassa ja hillu vaikka täällä av:lla, mutta älä ainakaan alaikäisenä toteuta "haavettasi".

Tosin uskon, että vauvakuumeesi laantuu viimeistään 17vuotiaana kun alkaa täysi-ikäisyys kolkutella ovella.

Vierailija
2/2 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jottei totuus unohtuisi...

Ensin saatat kärsiä pahoinvoinnista, oksentelet joka aamu ja sen jälkeen vaan makaat vessan lattialla, kun olo on niin huono että pyörryttää ja kylmä hiki puskee iholle. Itselläni tätä kesti joka aamu 2-3 tuntia, kahden kuukauden ajan. Toisilla ei tietty laisinkaan mutta toisilla koko raskausaika.

Sitten kaikki muut kivut, suonta vetää jaloista, nivusia särkee, selkää särkee, väsyttää niin että silmät meinaa painua väkisin kiinni, närästää vaikka joisi vain vettä. Tulee raskausarpia ja lihoo.

Synnytyksestä en jaksa kirjoittaa, karmeaa kuitenkin.

Sitten se vauva-aika. Imetät tunnin välein. Yöllä kanniskelet huutavaa vauvaa pari tuntia yön pimeydessä, ja huuto vaan jatkuu, tasaisen karmeana. Ei mitään pientä ininää vaan hermoja raastavaa huutoa. Yrität kaikkea mahdollista, mikään ei auta. Sitten vauva nukahtaa. Itse olet niin unenpuutteesta sekaisin, että et edes saa nukahdettua, makaat vaan zombiena sängyssä ja kun sitten vihdoin nukahdat, vauva herää taas huutamaan. Ja taas kannat.

Päivällä vauva ei välttämättä nuku päiväunia kuin pari kertaa muutaman kymmenen minuuttia, ehdit juuri ja juuri käydä suihkussa ja ehkä syödä puolet voileivästä. sitten vauva taas herää ja vaatii sylissä oloa, kun lasket hänet lattialle, hän vaan huutaa ja huutaa.

Mietit että kunpa saisit nukkua edes muutaman tunnin putkeen, koko yön nukkuminen tuntuu utopistiselta ja mietit että tuletkohan hulluksi unenpuutteesta.

Et ehdi tehdä mitään muuta kuin kanniskella vauvaa ja vaihtaa vaippoja ja syöttämään ja pesemään vauvanvaatteita.

Kaverit eivät viihdy kanssasi, koska vauva huutaa suurimmaksi osaksi ajasta.

Ei se välttämättä näin kauheaa ole, mutta voi olla. Kokemuksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla