Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävän mies jäi kiinni pettämisestä, nyt ystävä kaveeraa tämän toisen naisen kanssa

Vierailija
12.03.2011 |

Siis mitä?

Miksei minun kuuppaani tämä yhtälö mahdu?

Ystäväni katkaisi välit mieheensä, mitä nyt joskus samoissa kemuissa toisiinsa törmäävät kun kerran yhteinen kaveripiiri on vuosin varrella kertynyt, mutta siis itse en ymmärrä että miksi hän nyt hakee suorastaan hyväksyntää tuolta toiselta naiselta.

Kaikki alkoi kun ystäväni lisäsi tämän toisen naisen kaverikseen facebookissa pari viikkoa sen jälkeen kun mies jäi kiinni syrjähypyistään. Tiesivät kyllä toisensa kasvoilta ja nimeltä entuudestaan, mutta siinä kaikki. Nyt sitten ystäväni kutsuu tätä toista naista luokseen kylään, käyvät yhdessä salilla ja juhlimassa.

Siis mitä? Miksi?

Itse en osaisi edes kuvitella toimivani noin, tai saatika jos olisin tämä toinen nainen ja jäänyt kiinni moisesta en kehtaisi edes kasvojani näyttää.

Olisiko jollain jokin teoria?

Mieheni tuossa jo heitti että ystävämme punoo nyt jotain juonta tuon naisen pään menoksi, olivathan he menossa naimisiin miehensä kanssa ja nyt sitten kaikki särkyi.

Olen vaan oikeasti todella kummissani ja kun kerran täällä palstailee kaiken maailman "tietäjä guruja" niin antaees tulla omia ajatuksia/mielipiteitä.

En siis ole heidän väleihin millään tasolla sotkeutumassa, kunhan vaan mietin ja pähkäilen :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun yksi parhaimmista ystävistäni on nainen, jonka kanssa pitkäaikainen teinipoikaystäväni petti mua. :) Tiesin naisen (no, oltiin just täysikäisiä) ennalta, mutten tuntenut, sitten sain kuulla että niillä oli ollut suhde (no joku nuoruuden säätö kuitenkin :D ) jo jonkun aikaa. Tuo nainen yritti lähestyä mua monesti, mua ei kiinnostanut kuunnella sen eikä miehen selityksiä, mutta lopulta säälistä annoin periksi ja juteltiin yks ilta, annoin anteeksi ja huomasin että sehän on tosi mukava nainen.

Tuosta kaikesta on nyt vajaa 20 vuotta ja edelleen ollaan oikein hyviä ystäviä. :)

Tietty voi olla eri asia sinun kuvailemassasi tapauksessa, nuoruudessa nuo asiat oli vähän eri mittaskaalaa.

Vierailija
2/2 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies peti molempia, eli tämä toinen ei tiennyt tyttöystävän/avovaimon olemassaolosta ja luuli seurustelevansa miehen kanssa. Heitä yhdistää nyt tämä asia, kusipäinen ex.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla