Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten piirrettyihin otetaan noin huonoja ääninäyttelijöitä?

Vierailija
12.03.2011 |

Kakkosella menee nyt joku ohjelma, jossa puhuu limakurkkuinen tyttö. Ja Lauri-auto on ihan kauhea!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan laadusta ylipäätään. Noihin lastenohjelmiin ei kovin paljon rahaa käytetä, joten ne äänet rykäistään sinne mahdollisimman nopeasti vähällä rahalla ja sitten vain tuutista ulos.

Ja totta on tuo, että aika paljon on ihan laaduttomia ohjelmia äänen kannalta. Mun pahin kammotus on Mikki Hiiren Kerhotalo, missä siitä mikistä sentään joten kuten saa selvää, mutta esim. Aku on aivan järkyttävän laaduton, siitä ei saa aikuinenkaan tolkkua, ja sitten sitä soopaa työnnetään lapsille!

Vierailija
2/8 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olen siis oikeasti myös aloittajan kanssa aivan samaa mieltä, että tietenkin on huonoja näyttelijöitä, ja varmasti joissain kohdin toinen näyttelijä olisi saanut aikaan paljon paremman lopputuloksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi en tykkää Ice Age -elokuvien sapelihammastiikeristä. Tai monesta muustakaan siinä.

Vierailija
4/8 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitsi kun en muista mikä se oli... ja se tunnuslaulu, aaargh, korviin vastasi, kun joku nainen laulaa luikutti nuotin vierestä ihan karsealla lauluäänellä.

Vierailija
5/8 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai vaan ollut Flipper ja Lopaka? Se tunnari on kyllä teeveehistorian hirvein vonkuna (ja tehokkain jäämään soimaan päähän...)

Vierailija
6/8 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..niin siellä ääninäyttely on maailman parasta ja vieläpä ihan oikea, kunnioitettu ammatti!

Vierailija
7/8 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"matka maailman ympäri 80 päivässä"

voi helevata, tekisi mieleni laittaa kiinni koko toosa! "minä olen prinsessa, rakkaudessa kestävä" just.

Vierailija
8/8 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"matka maailman ympäri 80 päivässä" voi helevata, tekisi mieleni laittaa kiinni koko toosa! "minä olen prinsessa, rakkaudessa kestävä" just.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan