Tulin 14-vuotiaana raskaaksi, haluatko kysyä jotain minulta?
Kommentit (40)
Tuntuu että olet hienosti pärjännyt esikoisesi kanssa. Onnittelut siitä.
Täytän kuukauden päästä 14 olen raskaana , pystysinkö pitämään sen lapsen ? Millaista on synnyttää?
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 11:21"]
Täytän kuukauden päästä 14 olen raskaana , pystysinkö pitämään sen lapsen ? Millaista on synnyttää?
[/quote]
voivoi
Etkö ollut kuullut ehkäisystä? Oliko lapsen isäkin 14 v? Mitäköhän hän ja hänen vanhempansa tuumasivat?
Mikä olet koulutukseltasi? Meinaaako lapsesi mennä lukioon? Kysyn siksi kun yleinen käsitys tuntuu olevan että nuoret äidit ovat matalasti koulutettuja kuten myös heidän lapsensa.
Minkä ikäisenä sait seuraavat lapset? Miten äitiys on eronnut vanhempana?
Miten kummassa onnistuitte tuossa riparilla? Itse olen ollut useamman kerran isosena ja muksuja valvotaan todella tarkasti...
Vai missä keskitysleirillä olet isosena ollut?? Lapsilla ei vapaa-aikaa ja isoset niskassa kiinni kokoajan? Empä ole koskaan itse tuollaisella ainakaan ev.lut-kirkon riparilla ollut.
T.Myös useita kertoja isosena ollut
Vapaa-aikaa oli iltapäivällä ja illalla. Tarkoitus ei ollut lähteä huuhailemaan minnekään vaan pysytellä pihapiirissä tai leirikeskuksen sisällä. Toki tuolloin vaikka huoneissa teoreettisesti olisi voinut tapahtua vaikka mitä mutta käytännössä ei..! Öisin taas yksinkertaisesti pidettiin vahtia. Ei keskitysleirimeininkiä vaan huolenpitoa...eikä kukaan pamahtanut paksuksi!
Miten kummassa onnistuitte tuossa riparilla? Itse olen ollut useamman kerran isosena ja muksuja valvotaan todella tarkasti...
Vai missä keskitysleirillä olet isosena ollut?? Lapsilla ei vapaa-aikaa ja isoset niskassa kiinni kokoajan? Empä ole koskaan itse tuollaisella ainakaan ev.lut-kirkon riparilla ollut.
Vapaa-aikaa oli iltapäivällä ja illalla. Tarkoitus ei ollut lähteä huuhailemaan minnekään vaan pysytellä pihapiirissä tai leirikeskuksen sisällä. Toki tuolloin vaikka huoneissa teoreettisesti olisi voinut tapahtua vaikka mitä mutta käytännössä ei..! Öisin taas yksinkertaisesti pidettiin vahtia. Ei keskitysleirimeininkiä vaan huolenpitoa...eikä kukaan pamahtanut paksuksi!
Kyllähän nuoret ihan käytännössä n*ssivat riparilla ja ihan varmasti vähintään yksi pari sunkin ripareilla ovat sitä tehneet. Harvinaista siltikään, et joku "pamahtaa paksuksi" kuten kauniisti asian ilmaiset. Ja sullehan ne nuoret kaiken kertovat mitä ovat tehneet ja onko tullut seuraamuksia jne. Tottakai ;-)
ilman kondomia vain suuhun ja peräaukkoon. Ja kondomin kanssa emättimeeseen.
Tämä on ohje äidiltäni. Tietääkseni myös kouluissa opetetaan terveystunneilla tämä?
Kyllähän nuoret ihan käytännössä n*ssivat riparilla ja ihan varmasti vähintään yksi pari sunkin ripareilla ovat sitä tehneet. Harvinaista siltikään, et joku "pamahtaa paksuksi" kuten kauniisti asian ilmaiset. Ja sullehan ne nuoret kaiken kertovat mitä ovat tehneet ja onko tullut seuraamuksia jne. Tottakai ;-)
Voisin itseasiassa lyödä vaikka vetoa ettei koskaan tuollaista tapahtunut! Porukat olivat nimittäin sen verran pieniä (ja itselle sattuivat vielä aina kiltit leirit) ja itse tuolloin tarpeeksi samanikäinen hoksatakseen moiset teerenpelit, ja kuten sanottua, valvonta pelasi... mutta jos siulle tulee hyvä mieli siitä että ajattelet noin niin ole hyvä!:D
Miksi et tehnyt aborttia? Abortti on murha tai koin olevani valmis äidiksi ei kelpaa vastaukseksi. Haluan kunnon perustelut miksi pidit vahingon?
[quote author="Vierailija" time="11.03.2011 klo 23:18"]ilman kondomia vain suuhun ja peräaukkoon. Ja kondomin kanssa emättimeeseen.
Tämä on ohje äidiltäni. Tietääkseni myös kouluissa opetetaan terveystunneilla tämä?
[/quote]
Ja näin ne taudit leviää!! Voi hyvänen aika.
Itse 15-vuotiaana en voisi kuvitellakaan naivani kenenkään kanssa, varsinkaan riparilla. Hassua.
Itse olen 14v nytten ja epäilen että olen raskaana pissaaminen sattuu ymss ja lapsea en todellakaan halua mutta äidillekkää en haluaisi sanoa
Send help kirjoitti:
Itse olen 14v nytten ja epäilen että olen raskaana pissaaminen sattuu ymss ja lapsea en todellakaan halua mutta äidillekkää en haluaisi sanoa
Sulla on kusitulehdus eikä mikään raskaus...
Liikunta ja rakas harrastus on henki ja elämä, kaverit on pääasiassa harrastuksen kautta, koulussakin tietysti on ystäviä. Pikkusisaruksia hoitaa kovasti ja koulu menee hyvin. Vastakkainen sukupuoli ei kuulemma voisi vähempää kiinnostaa, ja lapsia hän haluaa aikaisintaan 30-vuotiaana koska ensin tahtoo matkustella ja harrastaa lajiaan ulkomailla.
Odotan sekä kauhulla että suurella innostuksella sitä millainen teini hänestä vielä kuoriutuu.
ap