Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et anna palautetta Huutiksessa?

Vierailija
11.03.2011 |

En nyt tarkoita näitä "annan palautetta, kun itse sitä saan" tyyppejä vaan sellaisia, jotka eivät anna IKINÄ palautetta.

Huusin yhdeltä myyjältä 70 kohdetta (kyse oli 30-60 SENTIN askartelu jutuista kyse) ja sain tuotteet jo kuukausi sitten, mutta palautteita en ole saanut, vaikka itse annoin heti :( Koko ajan laittaa kuitenkin kohteita myyntiin jne. Eli koneella on.

Itse olen vasta aloittanut Huutiksessa ja mulla on 3 positiivista palautetta ja 1 neutraali, jonka sain ostajalta joka valittaa ettei dvd toimi hänen koneessaan, vaikka ilmoitin selvästi kohteessa, että leffa EI toimi Suomi koneissa, koska on ostettu USA:sta.

Eli olishan se kiva kartuttaa pistetiliä :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vaan on sellaisia, että heille palautteet kelpaa mielihyvin, mutta itse ei sitä anneta kirveelläkään. Paitsi jos on jotain valittamista! Ne negat ja neurtaalit muistetaan kyllä antaa.

Ei kai siihen ole mitään patenttiratkaisua, jotkut vaan on niin tyhmiä. Olen reilun 4000 kauppani aikana huomannut, että itse asiassa vain 1/3 huutislaisista antaa palautetta. Itse annan aina palautteen.

Vierailija
2/3 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myös annan palautteen aina.

Ainoastaan kerran vitkutin palautteenantoa, koska en tiennyt olisinko antanut sittenkin myyjälle neutraalin. Ostin aitona myydyn adidaksen, ja järkytys oli suuri, kun oikeasti tuote olikin ihan ilmiselvä piraatti, joka kaiken lisäksi oli vielä todella huonosti tehty - aivan varmasti myös myyjä tiesi tämän, mutta jätti asian mainitsematta myynti-ilmoituksessaan.

Vuorokauden päästä tuotteen saamisesta alkoi myyjä pommittaa minua sähköposteilla ja ihmetteli kipakkaan sävyyn, miksen ollut vielä käynyt laittamassa hänelle palautetta, kun hänkin oli sen minulle jo käynyt laittamassa. Siis yhden vuorokauden (!) päästä siitä, kun olin tuotteen saanut ja todennut sen piraatiksi. Ihan uskomaton tyyppi: minä ostajana olin hyväuskoisena luottanut myynti-ilmitukseen ja maksanutkin mahdollisimman nopeasti kelpo hinnan tuotteesta, joka ei edes ollut aito. Tottakai myyjällä oli aihetta antaa positiivinen palaute minulle, mulla ostajana vaan ei ollut aihetta antaa samaa hänelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo piraatti kauppiaat on niiiiiiiiiiiiin vittumaisia! Itse huusin joskus jonkun lasten paidan, joka myyjän mukaan oli lahjaksi saatu ja VARMASTI aito. Kissan vitut se mitään aito oli, meillä oli nimittäin Jenkeistä tuotuja saman merkin vaatteita, jotka oli ostettu merkki liikkeestä ja tämä vaate oli selvääkin selvemmin piraatti.

Myyjä rupesi pommittamaan meileillä, että anna se palaute (sain vaatteen tyyliin maanantaina ja jo illalla alkoi pommitus). Laitoin tiistai aamuna negan, kun myyjä ei suostunut kaupan purkuun. Noh, negahan sieltä paukahti takaisin, missä myyjä valehtelee MUN valehtelevan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän