Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista ihmistä ärsyttää se että joku ei, syystä tai toisesta, ole imettänyt lastaan?

Vierailija
11.03.2011 |

Ja miksi?

Mitä se kenellekkään kuuluu, mitä ravintoa lapset ovat saaneet?

Eikös pääasia ole että lapsi saa tarvitsemansa ravinnon?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksityiselämässään jaksavat murehtia tai ärsyyntyä muiden tekemisistä, oli sitten kyseessä tupakointi, imettäminen, liikalihavuus tai mikä tahansa, ovat hieman yksinkertaisia. Pääasia lienee, että on omiin ratkaisuihinsa tyytyväinen, ymmärtää että kaikkeen ei voi vaikuttaa ja kaikessa ei tarvitse päteä vaikka haluaisikin ja tekee parhaansa niistä lähtökohdista. Lasta kun ei voi pakkohuostaanottaa äidiltään vain siksi, ettei tämä imetä. ;)

Vierailija
22/25 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka eivät imetä, koska rinnat rupsahtaa tai koska sitten on sidottu lapseen. Luonto on kyllä ne rinnat ja sen maidon antanut äidille, jotta niillä jälkeläiset ruokittaisiin. Anteeks kauheesti, josmun ärsytys ärsyttää jotakuta! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jolla rinnoista tuli jo sairaalassa montakymmentä milliä maitoa. Sitten lopetti imettämisen sanomalla: "Ei tullut maitoa!?!" Mutta tälle naiselle on olennaisempaa tupakoida kuin imettää. Minulle on ihan se ja sama jos ei imetä lastaan, mutta että puhuu paskaa asiasta on sitten asia erikseen. "Rakastan enempi tupakkaa" se syy on!

mulla tuli myös alkuun aivan älytön määrä maitoa, siis ensimmäiset 5 päivää. sit loppu kun seinään.

että ei välttämättä ainut syy ole tuo tupakkI?

mutta niin se kai on että ne jotka itse lähes vaivattomasti imettää niin ei hyväksy pulloruokintaa

Vierailija
24/25 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kieltämättä se ärsyttää, kun moooonet sanovat etteivät voineet imettää, kun se sattui niin paljon ja kertovat, että yrittivät jopa pari päivää tai viikon. Aika harva pystyy alottamaan imetyksen, niin että maitoa suihkuaa heti vauvan tarpeisiin eikä satu yhtää.

Vierailija
25/25 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti asiasta paasaavat eivät osaa vastata kuitenkaan tähän kysymykseen ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme