Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kipeänä lentokoneessa?

Vierailija
11.03.2011 |

Miten sairastaminen lennon aikana sujuu? Otetaanko edes koneeseen mukaan? Tarkoitan ihan tavallisia virustauteja.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä pelkään ennen koneeseen menoa, eli jos iskee oksu- tai ripulitauti lennon aikana kenellekään, se haju ja ääni kuvottaa niin paljon, että meinaa oksennus tulla ja taju lähteä.

Vierailija
22/24 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kurja matka teillä. En itsekään siedä missään ahtaassa tilassa olla yrjön hajussa.

Ja lentokoneessa kyllä tauti leviää voimalla.

Olipa sitten matkapahoinvointia tai mitä tahansa, niin häijyä tekee, kun joku ykää vieressä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lentopäivänä olin jo kunnossa. Ei vuotanut nenä tai muutakaan. Koneen laskeutuessa korvat meni lukkoon ja kipu oli järkyttävä. Katsoin koko ajan sitä ruutua, jossa näkyy koneen korkeus ja toivoin vaan, että olisi jo maassa. Kipu oli sellaista vihlovaa ja tuntui korvissa ja koko alueella siinä korvien välissä. Oli todellista tuskaa, ei auttanut mikään purkanjauhaminen tai muu. Laskeutumisen jälkeen kipu heikkeni, mutta korvat oli molemmat lukossa. Toinen avautui matkatavaroita noutaessa, toinen vasta seuraavana päivänä juuri kun olin odottamassa lääkäriä odotusaulassa.

Lääkärissä paljastui, että kyseessä oli korvatulehdus ja sain siihen antibiootit. Paluumatka viikon kuluttua meni ihan hyvin, mutta tosiaan mitään korvatulehduksen oireita ei ennen matkaa ollut, joten oli inhottava kokemus. Lääkärissä sanoivat, että oli lähellä, ettei tärykalvot olleet puhjenneet. Se olisi varmaan sattunut sitten vaikka kuinka paljon, kun jo tuo sattui niin kauheasti.

En todellakaan lentäisi kuin pakon edessä jos olisi jotain oireita lentohetkellä.

Vierailija
24/24 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin poskiontelotulehduksessa ja kipu oli laskeutuessa niin kova että kyyneleet valu väkisin silmistä ja olin aivan hiestä märkä. Noususta asti sattui sekä poskionteloon että saman puolen korvaan. Laskeutuminen oli pahinta tuskaa ikinä.

Toki mulla on ahtaat korvakäytävät jo valmiiksi ja käyn ne muutenkin silloin tällöin terveydenhoitajalla putsauttamassa.