Antti Isotalo, mutta ?? Rannanjärvi? Auttakaa! Mikä etunimi?
Kommentit (20)
Eiku se on Antti Isotalo ja Järvi Ranta. (tiedän, HUONO juttu, mutta mulla on tylsää)
Beliuksen Saansi, Deniuksen Kaitsy, Tsinkin Soosteko ja Hanski Janunen
Wikipedian mukaan Rannanjärvikin oli Antti ja Pukkilan Jaska Kauhavalta oli kolmas samanmoinen!
Vierailija kirjoitti:
Jännämiehiä.
Niin oli. Nehän suunnitteli m'rhaa vain siksi, että Isotalo saisi vallesmannin lesken.
Vierailija kirjoitti:
Wikipedian mukaan Rannanjärvikin oli Antti ja Pukkilan Jaska Kauhavalta oli kolmas samanmoinen!
Gay-henkinen?
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että oli Mohammad.
Tämä etrunimi taitaa olla näillä nykyajan Anteilla aika yleinen. He ovat varoneet pohjanmaalle menoa ja järjestävät hippasiaan pääkaupunkiseudulla ja tietysti Turussa. "Kylähän määkii Turus!"
Mä olisin veikannut, että on Juhani/Juhana Rannanjärvi. 😀 Eikö net pohojalaaset ole Jusseja 9/10?
ihmettelin joskus itsekin asiaa, noin 40 vuotta sitten mutta nyt netti pilaa kaiken. antti isotalo ja antti rannanjärvi
Miten vanaaahaanaaakaista.
Uusi versio:
Antti Rannanjärvi- somalialaisen m.m Uuttajan poika, joka kokee Toiseutta hyvätavaton sentään Pohojanmaan lakeuksilla, kun ei siellä ole valakosta porukkaa, ja se on valakosen porukan vika, ei somalialaisen iskän ja äiskän tai Somalian ja somalialaisten politiikan.
Antti Isotalo - ison talon perijä tai oikeammin perijätär, nuori nainen joka on syntynyt ihan väärään sukupuoleen ja on siten menossa poistattamaan vehkeensä. Ei se naissukupuolikaan ole just se oikea, mutta edes sinnepäin. Antti haluaisi keksiä itse oman sukupuolensa ja hän kokee, ettei pohojanmaalainen väestö häntä ymmärrä, vaikka heidän pitäisi. Se on niiden vika. Tämäkin Antti tai siis Anni kokee Toiseutta.
Ibrahim al-Isotalo ja Ahmed Rannanjärvi. Samasta vastaanottokeksuksesta.
http://www.alaharma.fi/asiakas/alaharma/ahaweb2.nsf/0/36033362e9d24f6ac…