Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se se vasta on ärsyttävää, kun kassajonossa takana tuleva

Vierailija
11.03.2011 |

laittaa omat ostoksensa siihen hihnan päähän, vaikka itsellä on vielä kärry täynnä kamaa, mitkä pitäis mahtua hihnalle nostamaan!

Ihan pokkana sit työnnän ne vieraat tavarat kasaan 10 kertaa.

Ihan käsittämätöntä! Vaikka näkee ihan selvästi, että mulla on vielä tavaraa vaikka kuinka paljon!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näillä takana tulevilla on vaan muutama tuote. mut ne pitää saada kiireesti käsistä pois. Ne ottaa siitä sen välikapulan, laittaa hihnalle, laittavat omat tuotteet ja katselevat ympäri seiniä.

Joskus harvoin tajuavat, kun niiden kamoja eka kerran siirtää, että oho... tuo toinenhan tarvitsee vielä tilaa.

Vierailija
2/12 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähnyt tuollaista, sentään kaupoissa on tullut käytyä jo jokusen vuoden, säännöllisesti.

vm -71

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan suoraan sanonut, että mulla on vielä tavaraa kärryssä. Seuraava on sitten noukkinut tavaransa pois hihnalta.

Vierailija
4/12 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mä olen kyllä törmännyt tuohon ihan nyt lyhen ajan sisällä montakin kertaa. ja eri kaupoissa. mutta samassa kaupungissa eli espoossa

Vierailija
5/12 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se toinen yleensä nostaa haloon, että yritän hänen tavaransa viedä. Silloin ihmettelen, että ei kai sentään, kun vielä näitä omia hihnalle laitan.

Vierailija
6/12 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittääkö ne maksattaa omat ostoksensa muilla?

Mä olen kans huomannut tuon saman asian, ja nyt olen oppinut että laitan tavarani hihnan päästä liukuhihnalle enkä sivusta. Silloin kukaan ei pääse siihen väliin. Jos menen liukuhihnan vierelle ja siitä laitan ostokseni, niin ihan varmasti joku takanaoleva työntää omat tavaransa siihen sekaan.

Vierailija
7/12 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta teki mieli läväyttää se painava kissanhiekkasäkki rouvan tomattien päälle, kun tila loppui. Tyydyin kuitenkin hieman kovakouraisesti työntämään takana tulevan ostokset taaemmas.

Mutta on se toisaalta hauska, kuinka helppoa kanssaihmisiä (siis myös minua) on provosoida hermostumaan.

Vierailija
8/12 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan törmännyt tällaiseen, edes kun olin useamman vuoden kassana.

Vierailija
9/12 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin sanoin vaan, että anteeksi mutta mulla on aika paljon vielä tuota tavaraa kärryissä, ei taida mahtua... Ihan ystävällisesti otti tavaransa sitten pois.

Vierailija
10/12 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysykää itse ihan siellä hihnan päässä lastaamassa ostoksianne niin kukaan ei pääse siihen ennen kuin olette valmiina. Saa teitä edeltävä asiakaskin maksaa rauhassa ilman että joku kyylää tunnuslukua olan takana.

Vierailija
11/12 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sitä tapahtuu... Aika paljon.

T. Kaupan täti

Vierailija
12/12 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin Lidlissä.

Kerran yksi mies ei edes suostunut nostamaan tuotteitaan pois vaikka minulla vielä puoli kärryllistä tavaraa. Huvittavinta oli kun hän oikein kurotteli ne omat tavaransa siihen hihnalle, eli ei edes päässyt niitä kovin helposti laittamaan. Itse sitten tyynesti aina vain työnsin niitä taaksepäin ja mies tulipunainen ja vihainen. Jollakin kerralla joku nainen oikein suuttui ja rupesi marmattamaan "että mitäs on noin suuret ostokset".

Toinen joka ärsyttää on se että nostetaan se oma kori siihen koripinoon vaikka toinen vielä koristaan lappaa tavaraa hihnalle. Sitten ei edes nosteta sitä koria pois kun toinen haluaisi laittaa tyhjän korin siihen pinoon. Jos se kori painaa niin eikö sitä voi laskea lattialle odottamaan? Ei kai.

Käyn n. kerran viikossa vain ns. koriostoksilla ja joka kerta sama homma. Useimmat näistä ovat juuri vielä nuoria ihmisiä. Kiva sitten heittää se kori siihen lattialle vaikka pyytää nostamaan koriaan että saisi oman siihen.