Mitä tehdä, jos on exän kanssa isoja lapsia
jotka eivät asu enää kotona ja exä rahalla ostaa heidät välillä puolelleen?
Vaikka ex on alkoholisti, joka ei selvinpäin edes ota kontaktia heihin.
Itse en silti pysty antamaan ollenkaan rahaa aikuisille ja sitten minut haukutaan, kun en anna mitään lapsilleni.
Minä olen kuitenkin porukan ainut, joka käy töissä, maksaa laskunsa ja olettaa, että aikuiset lapset hankkisivat omat rahansa.
Kommentit (4)
niin anna Siperian opettaa. Jokainen täysi-ikäinen huolehtii itse itsestään. Vanhemmat voivat neuvoa tai joskus jopa tarjota rahallista apua, mutta mitään raha-automaatteja he eivät ole.
ehkä tuossa on kyse vähän monimutkaisemmista asioista? Lapsesi luultavasti tajuavat tuon exäsi käytöksen samalla tavalla kuin sinäkin, mutta toisaalta jos heillä on tiukkaa (pienet palkat, opiskelu, sairaus, työttömyys) niin puolisosi rahat saattavat olla heille "korvausta" siitä, että hän oli huono isä silloin kun he olivat nuorempia? Eli eivät ole sinua vastaan, mutta ottavat olosuhteista nyt irti sen mitä saavat.
Sit jos ovat normipalkkasissa töissä, niin en ymmärrä.
mites sun exällä on varaa antaa rahaa lapsille jos sulla on ja sä oot porukan ainut joka käy töissä?
Kyllä aikuiselle lapsellekin voi antaa rahaa, se on vain rakkauden osoitus, ei sillä ole mitään tekemistä sen kanssa onko ollut hyvä vai huono vanhempi.
ovat noin rahan perään.