Apteekkiasiaa
Ostinpa lääkkeitä joita olen syönyt pitkän aikaa. Apteekin tätipä ei meinannutkaan antaa niitä ihan noin vain (kolmiolääkkeitä, masennuslääkettä yms), kyseli vointia ja kysyi vielä pääapteekkarilta luvan erikseen. Aloin ihmetellä, että näkyykö minussa jotain ihmeellisiä ulkoisia merkkejä. Kun aloitin lääkkeet, niin olin todella pohjamudissa, mutta nyt olen mielestäni ihan ok, työssäkäyvä.
Kuuluuko niiden aina kysyä nuo kysymykset, jos myy 100kpl jotain rauhottavia/piristäviä? Kun tosiaan kolme vuotta olen syönyt samoja putkeen, ja aina samat satsit ostanut, ja vain eka kerralla tätä ennen on kyselty APTEEKISSA vointia. Jos kerta lääkäri ne on määrännyt niin kai se nyt on minun ja lääkärini välinen asia, että miten voin?
Vai pitäisikö tässä jotenkin huolestua ja alkaa itse tutkailla jotain merkkejä, että onko menossa huonompaan. Tällä viikolla myös joku muu henkilö oli yhtäkkiä huolestunut minun voinnistani jostain syystä. Ainut asia, mitä toivon, niin oisi kyllä pari päivää vapaata, että voisin siivota rauhassa ja käydä kunnolla ulkoilemassa ja kuntosalilla ilman lapsia, muuten kaikki paremmin kuin ikinä. Vai alkaako nää lääkkeet jo vaikuttaa niin paljon, että alan näyttää tosiaan myös siltä, että jotain menee ja paljon?