Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitteko lopettaa kiristyksen

Vierailija
10.03.2011 |

tekstareilla ja Facebookissa, kiitos. On todella ärsyttävää saada kiertotekstareita joissa uhkaillaan ties millä jos et lähetätä tätä heti sadalle ystävällesi (arvatenkin teleyhtiön markkinointiosastoilla sorvataan noita). Lisäksi on tosi kiva kun FB:ssä vaaditaan laittamaan jotain omalle seinälle tai muuten olet kamala ihminen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne eivät ole totta.

Vierailija
2/6 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne eivät ole totta.

Vaikka nyt tää viimeisin että jos et laita jotain vammaisjuttua seinällesi ajattelet että vammaisissa on jotain vikaa ihmisinä. Voi vittu sanon minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka nyt tää viimeisin että jos et laita jotain vammaisjuttua seinällesi ajattelet että vammaisissa on jotain vikaa ihmisinä. Voi vittu sanon minä.

enkä silti laita tuollaista seinälleni. ei vain ole minun juttuni. ainoa, jonka kohdalla edes hieman harkitsin oli jokin "tämä on timo. hän on supermies ja voittaa kaikki 'jos et liitä tätä seinällesi' -jutut jne.jne." ei se oikeasti noin mennyt, mutta ajatus oli hauska. =)

Vierailija
4/6 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

erimerkiksi lähettelette että MIKSI ihmeessä teette niin? En ikinä tiedä pitäiskö mun vastata sen lähettäjälle jotain vai ei. Ja monesti ne vielä käsketään just lähettää vastaanottajalle takaisin. Hei, jos sulla on mulle jotain oikeaa asiaa, lähetä tekstari. Jos ei, anna olla...

Vierailija
5/6 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiesitkö,niihin ei tarvi reagoida!

Vierailija
6/6 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...niin minäkin teen. Ei minua ainakaan ahdista tommoset, vaikken niistä itse olekaan kiinnostunut. Meitä nyt vaan on joka junaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän