Minä taidan olla pettäjä
Näin heikkoja me ihmiset näköjään olemme. Minulla on aina ollut olevinaan tiukka moraali pettämistä kohtaan. Kas, suutelin baarissa naista ja olemme sen jälkeen pitäneet yhteyttä vaikka asun avoliitossa miehen kanssa. Vihaan itseäni.
Kommentit (3)
miehen kanssa en miestäni pettäisi, en koskaan (tai niinhän minä ajattelin pettämisestä yleensäkin alunperin).
Meillä tämä ei kuitenkaan mene yhtä hyvin kuin teillä. Mies ei hyväksy sivusuhteitani naisten(kaan) kanssa, mutta minä en saa pidettyä näppejäni erossa naisista, kun tilaisuus tulee vastaan. Tämä rikkoo minut, olen aivan hajalla. En olisi ikinä uskonut, että kaikista ihmisistä minä voisin olla pettäjä.
AP
Vierailija kirjoitti:
miehen kanssa en miestäni pettäisi, en koskaan (tai niinhän minä ajattelin pettämisestä yleensäkin alunperin).
Meillä tämä ei kuitenkaan mene yhtä hyvin kuin teillä. Mies ei hyväksy sivusuhteitani naisten(kaan) kanssa, mutta minä en saa pidettyä näppejäni erossa naisista, kun tilaisuus tulee vastaan. Tämä rikkoo minut, olen aivan hajalla. En olisi ikinä uskonut, että kaikista ihmisistä minä voisin olla pettäjä.
AP
Varmasti miehen on helpompi tuo antaa anteeksi
BT, DT. Sama juttu mulla; missään nimessä en olisi ikinä voinut kuvitella ylittäväni mitään rajoja, ja edelleen tiedän, että miehen kanssa en niin tekisikään. Mut hups vaan, kun tuli kuuma parikymppinen blondi, joka liehitteli mua pitkin iltaa ja sitten koitti tilaisuus suudelmaan, niin jo vain vietiin tätä kolmevitosta perheenäitiä... :) Se ilta vietettiin yhdessä salakähmäisissä merkeissä baarin peräpöydässä ja vielä yöbussissa kotiin (emme sentään jatkaneet samaan kotiin :D ).
Kotona odotti mies, jolle kerroin heti mitä tein, ja täytyypä sanoa, että sinä yönä sain parhaat kyydit koskaan... :)) Kuvailin tarkasti tytön ulkonäköä, mitä tehtiin, mitä tehtäisiin sen kanssa jos olisin tuonut sen kotiin... Vähän mies seuraavana päivänä oli loukkaantunut ja mäkin aidosti pahoillani (suudelma on suudelma on suudelma), mutta sovin että jätän naistenkin suuteloinnin väliin jatkossa ja miehistä ei tarvitse edelleenkään edes keskustella.
Ollaan me sitä iltaa mietitty sen jälkeenkin ja saatu potkua petiin. ;)