Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Abortista

Vierailija
09.03.2011 |

Olen näinä päivinä (ehkä vain sen vuoksi että sain viime viikolla kuulla olevani raskaana) lukenut netin keskustelupalstoilta abortista ja siitä, miten ihmiset siihen suhtautuvat.

En tiedä kuinka paljon niistä keskusteluista on totta, mutta monilla oli hyvin surullisia ja "dramaattisiakin" tarinoita. He olivat juuri niitä jotka kirottiin helvettiin jne. Oli kauheaa lukea sellaista. Toki netissä ihmiset käyttäytyvät ihan erilailla kuin oikeassa elämässä. Jos kyseisten ihmisten paras ystävä olisi siinä tilanteessa että aikoisi tehdä jo kolmannen abortin, minkä minä aion tehdä, ei KUKAAN sanoisi noin.

Monet ei varmasti ymmärrä että joillekkin ihmisille, ainoa keino saada "tukea" ja ymmärrystä tilanteeseensa on netti.

En toki väitä etteikö hävetä se että menen lääkäriin jo kolmannen kerran raskauden vuoksi. Asiat eivät vain ole niin mustavalkoisia.

Haluaisin kuulla teidän mielipiteitä asiasta?

Miettikääs: Jos tutustuisitte minuun, ettekä tietäisi että olen tehnyt abortteja ja saisitte vasta sen jälkeen kuulla että olen todella tehnyt kaksi aborttia ja olen kolmatta menossa tekemään, miten suhtautuisitte?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä jalat ristissä ellet ehkäisy tajua käyttää.

1 kerta menee vielä vahingon piikkiin, mutta 3 kerta =0.

Vierailija
2/10 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa EHKÄISYVÄLINEET

p.s abortti ei ole ehkäisykeino!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen tappamista, mutta onhan sellaista päin naamaa vaikea sanoa, vaikka oikeastihan sitä pitäisi pystyä sanomaan se niinkin.

Jos saisin tietää tutun tai ystävän tekevän kolmatta aborttia, minun olisi hyvin vaikea suhtautua häneen. Ei pelkästään sen takia, että ylipäätään on tehnyt abortin, vaan sen, että ei sitten ottanut asiaa tosissaan, eikä edes toisella kertaa tajunnut. Miksi ihmeessä et ole laittanut piuhoja poikki sen toisen kerran jälkeen, eikö sinulla abortti tunnu yhtään missään?

En ymmärrä, miksi sinua kohtaan pitäisi olla hurjan hienotunteinen, jos itse et tuon enempää osoita tunteita omia lapsiasi kohtaan?

Vierailija
4/10 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaus on alkanut. Tai toki sen tiedän, mutta siis se syy....eikö ole käytetty ehkäisyä jne. jne. Jos sanoisit, että "hei, tää nyt vaan menee näin, oli varmat päivät, ei nyt vaan sovi tähän tilanteeseen" jne. jne. ja koko rotla kolmannen kerran niin en voisi olla ajattelematta jotain hyvin ikävää. Mutta en sinua tunne enkä syitäsi sen enempää, joten toivon kaikkea hyvää. :)

Vierailija
5/10 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edesvastuuton ihminen. Ja todella noloa olla jatkuvasti aborttia hakemassa. Eikö sulla itsellä mitkään kellot soi, miten taas voi käydä noin?

Vierailija
6/10 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa lukemistani abortti jutuista oli nimen omaan täällä, ja ymmärrykseni mukaan aihe vapaa tarkoittaa sitä että voin kirjoittaa mistä tahansa. Myös täällä luin kaikistä törkeimmät viestit niille jotka olivat abortteja tehnyt.

Vierailija
7/10 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatus. Onko sulle tehty lobotomia steriloinnin sijaan.

Vierailija
8/10 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko abortin syy ollut terveydellinen, sinun tai sikiön?

Minun mielestäni siinä on merkittävä ero.

Vierailija
9/10 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisethan voivat tulla raskaaksI n 30 v ajan, kaikkea voi sattua, syystä ja toisesta.

Mikä minä olen ketään tuomitsemaan.

Vierailija
10/10 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain, ettei sinusta ikinä oikeasti tule äitiä.

Niin ja jos ystäväni tekisi noin, olisi todella vaikeaa olla hänen ystävänsä enää. Valitettavasti tuollainen vaikuttaisi lähtemättömästi ystävyyteemme, en haluaisi olla noin julman ja TYPERÄN ihmisen ystävä.

Terv.itsekin yhden abortin tehnyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän