Voisin änestää vihreitä jos se olisi luonnon suojeluun keskittyvä puolue
eikä ajaisi mm. näitä asioita
-uskonnon alasajo
-sukupuolineutraali avioliittolaki
-kontrolloimaton maahanmuutto
Kommentit (4)
uskontoa alas? Ei mulla ole mitään uskontoja vastaan sinänsä, mutta sen sijaan mulla on paljonkin uskonnon pakkosyöttöä vastaan. Valtio ja kirkko EIVÄT kuulu yhteen. Uskonnollinen kasvatus on vanhempien valinta, ja kirkko (tai muu uskonnollinen yhteisö) ja vanhemmat saavat huolehtia sen tarjoamisesta.
Mua ei haittaa sellainen laimea uskonnollisuus, joka keskittyy juhlapyhien ympärille, koska Suomessa nyt satutaan viettämään kristillisiä juhlapyhiä. Sen sijaan mua haittaa rukoileminen kouluissa ja päiväkodeissa, kristillinen sanoma aamunavauksissa sekä uskonnonopetus koulussa. ET uskonnon tilalle kaikille.
Sen sijaan kirkon ja valtion eroa kannatan, eikä se tarvitse tarkoittaa mitään "alasajoa". Olen itse uskovainen, ja olisin kyllä valmis rahallisesti maksamaan siitä, että saan kuulua kirkkoon. Siis myös muuten kuin kirkollisveron muodossa.
Ja tuo sukupuolineutraali avioliitto...Juu, on se niin pirun ärsyttävää, että jokin taho ajaa samoja ihmisoikeuksia kaikille. Senpä takia ehdotan, että palataksemme status quohon, joka näyttää niin monia tyydyttävän, naisilta poistetaan myös äänioikeus ja oikeus tehdä työtä.
vain yhteen asiaan, luonnonsuojeluun. Kyllä puolueella täytyy olla mielipiteet ja kanta kaikista yhteiskunnan asioista.
Mitä luonnonsuojeluun tulee, olen tyytyväinen vihreiden politiikkaan, viimeksi viikko sitten Heidi Hautala ja Satu Hassi käyttivät osaamistaan ja vaikutusvaltaansa EU:ssa ja hoitivat mallikkaasti luonnonsuojeluasiaa, joka koskee minun arkielämääni.
olen ollut aktiivi politiikassa viimeiset 10 vuotta, enkä tällaista ole huomannut meidän toiminnassamme.