Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa vammanen lapsiperhe elokuvateatterissa

Vierailija
08.03.2011 |

Meidän takana istui lapsi joka KOKO AJAN kommentoi filmiä, vääntelehti ja mölötti. Sekään ei riittänyt vaan alkoi sitten potkia meidän tuoleja. Vanhemmat eivät sanoneet MITÄÄN joten minä jouduin sanomaan. Miten voi olla niin vaikea kasvattaa hyväkäytöksisiä lapsia???

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuatteko ollenkaan miten kirjoitatte. Käytät sanaa aivovamminen kuvaaman ihmisiä jotka ovat mielestäsi kasvattaneet huonosti lapsensa ja siis käyttäytyivät huonosti. Tuskin heillä kuitenkaan aivovammaa ollut, eikä op sitä ainakaan olisi siinä pystynyt diagnosoimaan. Opn kirjoittelu täällä paljon pahempaa kuin perheen käytön elokuvissa. Todellinen aivovamma on henkilökohtainen tragedia tämä opn kuvaama aivan muuta.

kun eivät tehneet elettäkään saadakseen lapsen olemaan häiritsemättä muita.

Vierailija
22/34 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asia / teko, jota ei kykene ymmärtämään, kun omassa elämässä ei ole vammoja, jotka vaikeuttavat elämää.

Nauti ap elämästäsi huoletta, jookos? *Älä stressaa muiden vammoista, kun niilläkin on oikeus elää ja käydä leffassakin*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kauan kun hallitus ei ole tehnyt vammaisille omia SALAISIA PAIKKOJA NIIN VAMMAISIA näkyy

ap n ja muiden tavisten iloksi mm.

- taviselokuvateattereissa ja

- teattereissa ja

- kaupoissa, ja

- pankeissa ja

- posteissa ja

- apteekeissa ja

- kouluissa ja

- päiväkodeissa...

t. vammaisen lapsen äiti

Vierailija
24/34 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyseessä on ihan "normaali" älämölö lapsi, joka ei jaksa Bambiin keskittyä.

Ilman muuta kaikki vammaiset ja vammattomat saa mun puolesta katsoa samoja leffoja.

Normaalijärkinen aikuinen kyllä kestää lapsen touhut sen 1,5 tunnin leffassa.

Vierailija
25/34 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei salli lasten pilata toisten lasten elämyksiä?

Vierailija
26/34 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei salli lasten pilata toisten lasten elämyksiä?

jos toinen vastaavan ikäinen ei sitten jaksanutkaan keskittyä, sitähän ei voi tietää näistä pienistä aina. Mutta olkoon se VAMMAINEN!

Vierailija
27/34 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menneestä taide-elämyksestä lastenleffassa!

Vierailija
28/34 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, tuli selväksi, huono sanavalinta ap:ltä. Erittäin huono.

Mutta ihan riippumatta siitä ap:lla on pointti. Jos lapsi ei osaa istua leffassa häiritsemättä muita kohtuuttomasti, niin sitä ei pidä ottaa mukaan.

Vihaan selkänojan potkijoita.

Vierailija
29/34 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei me muut vaan huomattu

Vierailija
30/34 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näitä lapsiakaan huvittais aikuisten bileissä käydä.

Vierailija
31/34 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, tuli selväksi, huono sanavalinta ap:ltä. Erittäin huono. Mutta ihan riippumatta siitä ap:lla on pointti. Jos lapsi ei osaa istua leffassa häiritsemättä muita kohtuuttomasti, niin sitä ei pidä ottaa mukaan. Vihaan selkänojan potkijoita.

koeta tajuta ja kestää, olet ilmeisen monen uhri.

Vierailija
32/34 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanavalintani oli huono. Ei mulla ole mitään vammaisia vastaan eikä sitä että nämä käyvät elokuvissa, vammaisilta kykenen kyllä sietämään enemmän esim. ääniä tai häirintää.

Mutta tuollaisia paskavanhempia jotka eivät edes yritä saada muksuaan olemaan potkimatta tuolia, istua möllöttävät vain, en ymmärrä. Voisivatko sellaiset vanhemmat selventää, miksi ovat sellaisia kuin ovat?

Vierailija
33/34 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua täysin. Minuakin häiritsee todella paljon ääliöt jotka eivät opeta lapsiaan käyttäytymään. Teattereissa ja elokuvissa on aina näitä lapsia jotka kommentoi juonta koko ajan. Pahimmissa tapauksissa äiti selventää juonta lapselleen. Ihmiset on todella itsekkäitä. Minun lapseni istuvat kuin aikuiset teatterissa noin 3-vuotiaasta lähtien. 1-2-vuotiaiden kanssa olen mennyt ulos jos lapsi on ruvennut ääntelemään häiritsevästi. Olen komentanut lapsiani, kertonut asiasta etukäteen ja palkinnut hyvästä käytöksestä. Hautajaisissa lapseni katselivat hyvin hämmentyneinä huonosti käyttäytyviä sukulaisiaan.

Minun 2-vuotiaanikin osasi käyttäytyä hautajaisissa täysin moitteettomasti, kun sukulaislapset 4- ja 5-vuotiaat puhuivat eivätkä pysyneet penkissä koko toimituksen aikana. Äitinsä näytti kärsivältä ja lapset naureskelivat ylimielisinä (ette te mulle mitään voi).

Sosiaalisuus on sitä että oppii huomioimaan toiset. Empatia puuttuu nykyajan "minä minä ja meidän nico-petteri"- ihmisiltä(näitä on joka ikäryhmässä, eli siis mitään erikseen leimaamatta)

Vierailija
34/34 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sa kijusata vamaisia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän