Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ansioluettelo todistetaan oikeaksi?

Vierailija
08.03.2011 |

Mulla on siis valmiina cv ja liitteinä työtodistukset.

Miten mun erikseen pitää todistaa nämä "oikeikse" vai onko tuo ilmoituksen sanamuoto "vaan" sanamuoto?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nämä todistukset oikeiksi todistaa XXXXX

XXXXX = joku sinun tuntemasi ihminen, jolla ei kuitenkaan ole sama sukunimi, etteivät katso häntä liian läheiseksi. Itse olen vielä laittanut ajan ja paikan.

Vierailija
2/5 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se sananmuoto kuuluu?

Yleensä kai 2 allekirjoitusta takaa asiakirjan oikeaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakemukseen tulee liittää oikeaksi todistettu ansioluettelo sellaisine liitteineen, joilla hakija haluaa osoittaa kelpoisuutensa ja ansionsa tehtävään sekä hakijan yhteystiedot.

Ansioluettelona mulla on siis cv, jossa listaan koulutukseni ja työkokemukseni ja pari luottamustointa ja liitteinä on todistukset näistä, mut miten siis todistan nipun papereita oikeaksi.

Ehkä en mitenkään, koska kuitenkin työtodistuksissa on allekirjoitukset??

Vierailija
4/5 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ansioluettelon oikeaksi todistaa" ja sen alle pyydät kahden ihmisen allekirjoitukset + nimenselvennykset.

Vierailija
5/5 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sulla on ansioluettelo ja sitten lisäksi työtodistukset yms, niin että ne työtodistukset yms. todistaa sen ansiolettelon aidoksi.

Hakemukseen tulee liittää oikeaksi todistettu ansioluettelo sellaisine liitteineen, joilla hakija haluaa osoittaa kelpoisuutensa ja ansionsa tehtävään sekä hakijan yhteystiedot.

Ansioluettelona mulla on siis cv, jossa listaan koulutukseni ja työkokemukseni ja pari luottamustointa ja liitteinä on todistukset näistä, mut miten siis todistan nipun papereita oikeaksi.

Ehkä en mitenkään, koska kuitenkin työtodistuksissa on allekirjoitukset??