Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis miksi mä en löydä miestä?!

Vierailija
08.03.2011 |

En tajua.

Ulkonäöstä asia ei voi olla kiinni. Mua on kehuttu kauniiksi, ja tiedän itsekin olevani nätti. Mutta luonteestakaan tää ei voi olla kiinni. Mä arvostan itseäni, mutta en ole ilkeä tai itsekäs tai katkeroitunut. Mä tiedän mitä mä haluan, mä olen tasapainossa itseni kanssa, mä en ole epätoivoinenkaan. Mä pyrin kohtelemaan ihan kaikkia ihmisiä samanarvoisena, en halua tahallani loukata ketään. Pystyn kuitenkin pitämään puoleni tarvittaessa. Ja kaverinkin puolia. Tulen oikeasti toimeen ihmisten kanssa, ja ne tuntuvat tykkäävän musta ja nauttivan seurastani. Mä oon iloinen ja positiivinen ja huumorintajuinen, osaan nauraa myös itselleni. Mulla on kavereita ja hyviä ystäviä niin miehissä kuin naisissakin.

Ja älystäkään se ei voi olla kiinni. Omasta mielestäni mä oon fiksu, oon korkeasti koulutettu ja mulla on työ jota rakastan. Mun kanssa voi keskustella monista asioista, yleissivistyksenikään ei ole ihan onnetonta. Mun elämä on kunnossa, on jo kouluikäiset lapset, ihana työ, koti jossa viihdyn..

Ja silti. Silti mä vaan oon yksin, ei romansseja, ei deittejä, ei mitään. Live-elämässä mä en tapaa ketään, nettideititkään ei ota tulta alleen. Eikä vaikuta asiaan, yritänkö aktiivisesti järjestää asioita niin, että ihanan miehen tapaaminen ois mahdollista, vai keskitynkö vain omaan elämääni. Tätä samaa rataa kaikki vaan jatkuu.

Onkohan se sitten niin, että jotkut on vaan oikeesti luotuja olemaan yksin? Ettei vaan ole olemassa ketään sellaista, joka rakastaisi tosissaan ja täysillä?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen syy on kertomasi perusteella (jutut ovat vain "kuihtuneet") se, että kuulut "viihdytettävien" naisten kastiin eli et tee itse mitään edistääksesi suhteen syntymistä.

Vierailija
42/50 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvan ihmisen kanssa synkkaa niin hyvin, että voi parisuhteeseen alkaa. Usein pitää tavata todella paljon ihmisiä ennenkuin sopiva tulee kohdalle. Luulen että monilla on kyse vain siitä, ettei ole tavannut tarpeeksi paljon vaihtoehtoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Kirjoituksesi voisi olla minun kynästäni :)

Olin 6 vuotta yksin lasten kanssa ja elin jo siinä uskossa, että näillä mennään loppuun asti. Uskoin, että en löydä enää ketään. Mutta hups, nyt olen parisuhteessa ja erittäin hyvän miehen kanssa. Miehen, joka on rauhallinen, välittävä ja silti sopivan särmäinen. Sellainen, joka haluaa kantaa kanssani vastuun lapsistani :). Eli oikeasti, mulla kävi flaksi todellakin silloin, kun vähiten odotin. Nyt sitten, kun olen varattu, niin kyllä vaan on miehiä tyrkyllä, mutta hyvää en vaihda mihinkään ikinä, jos ei ole pakko.

Eli ap, haetko sinä liikaa sitä miestä? En tarkoita, että olet epätoivoinen, mutta onko tämä asia sinun mielessäsi ns. koko ajan. Kun ei ole ketään? Usko vain, niin siinä käy, se mies tulee kun sitä vähiten odotat. MINÄ tiedän mistä puhun.

Itselläni oleellista miehen löytymisen suhteen oli se, että olin alkanut nauttimaan omasta elämästä lasten kanssa. En enää "murehtinu" sitä, mitä minulla ei ole. Keskityin siihen, mitä minulla on ja onnistuin tulemaan siitä onnelliseksi. Kun elämäni oli näin "loisteliasta", niin se näkyi ja toi tämän ihanan miehen luokseni ;).

Tsemppiä ap :)

Vierailija
44/50 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

bongasin sen baaritiskiltä. Ihan perinteistä, mutta sieltä mä olen löytänyt 80 % mun poikaystävistä.

Miehet on usein ujoja, joten aloite on tehtävä itse. Näinhän siinä kävikin.

Kotoa, kirjastosta, kaupasta tms. niitä ei löydyä. Ei suomalainen mies tule kirjastossa iskemään silmää ja kysymään numeroa, saati kaupassa.

Suomalaisten pariutuminen tapahtuu joko baarissa tai netissä ja tuttujen kautta. MOT

Vierailija
45/50 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 39-vuotias äiti-ihminen, ja tapaan potentiaalisia miehiä koko ajan. Niitähän tapaa joka paikassa! Vaikka lenkkipolulla. Ja kenen työ on oikeasti niin naisvaltaista, ettei tapaa ketään miehiä työn puitteissa, ei edes yhteistyökumppaneita tai asiakkaita?

Mulla olis koko ajan seuraa tyrkyllä, ja olen kolmen lapsen äiti. En tosin edes etsi vakavaa suhdetta. Esim. lasten harrastusten puitteissa tapaamani miehet saattavat alkaa flirttailla, töissä on useampikin ilmaissut kiinnostuksensa. Ja kyllä niitä kunnon miehiä siellä baareissakin ja esim. laivalla tapaa, varsinkin pikkujouluaikaan. Pitää vaan itse olla avoimin mielin liikkeellä.

Jos on tukka tiukalla nutturalla ja nipotus päällä, ei seuraa löydy.

Yksi tärkeä juttu on tietysti urheilullisuus. Kun kropasta näkee, että harrastaa liikuntaa, on seuraa kummasti tarjolla. Ei tartte olla mikään Jutta Gustafsson, mutta raamikkuutta kuitenkin.

Vierailija
46/50 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille on siis koko ajan tarjolla sellaisia miehiä, joiden kanssa ilo mielin ryhtyisitte suhteeseen?

Vierailija
47/50 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

SEURAA KOKO AJAN TARJOLLA.

Mitä tuo tarkoittaa? Ihan kunnolla haluaisit/ voisit alkaa seurustelelmaan niiden kanssa.

Kuinka nopeasti ajattelet että tuon kanssa voisin seurustella. Kun mies juoksee lenkkipolulla vastaan niin se riittää..Kuinka pitkään juttelit lenkillä vastaan tulleen kanssa?

Vierailija
48/50 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minulla on siis koko ajan tarjolla mahdollisuuksia tutustua paremmin mielenkiintoisiin ihmisiin, esim. minua pyydetään kahville tai syömään. Tai tulee tekstari, jossa toivotetaan hyvää viikonloppua tms.

Ja kyllä, hyvin monet heistä ovat sellaisia, joiden kanssa seurusteleminen ei olisi poissuljettu ajatus, jos vakavaa suhdetta tällä hetkellä hakisin.

t. n39

Vierailija
49/50 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minulla on siis koko ajan tarjolla mahdollisuuksia tutustua paremmin mielenkiintoisiin ihmisiin, esim. minua pyydetään kahville tai syömään. Tai tulee tekstari, jossa toivotetaan hyvää viikonloppua tms. Ja kyllä, hyvin monet heistä ovat sellaisia, joiden kanssa seurusteleminen ei olisi poissuljettu ajatus, jos vakavaa suhdetta tällä hetkellä hakisin. t. n39

meillä naimisissa olevat pyytää kaffelle tai syömään ja joo, toivotetaan hyvää viikonloppua. Ja tasan tarkkaan eivät ole seuraa vailla, mutta näköjään ovatkin...

n39, oletko varma, että hakevat seuraa? ovat siis vapaita miehiä?

Vierailija
50/50 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minulla on siis koko ajan tarjolla mahdollisuuksia tutustua paremmin mielenkiintoisiin ihmisiin, esim. minua pyydetään kahville tai syömään. Tai tulee tekstari, jossa toivotetaan hyvää viikonloppua tms. Ja kyllä, hyvin monet heistä ovat sellaisia, joiden kanssa seurusteleminen ei olisi poissuljettu ajatus, jos vakavaa suhdetta tällä hetkellä hakisin. t. n39

meillä naimisissa olevat pyytää kaffelle tai syömään ja joo, toivotetaan hyvää viikonloppua. Ja tasan tarkkaan eivät ole seuraa vailla, mutta näköjään ovatkin... n39, oletko varma, että hakevat seuraa? ovat siis vapaita miehiä?

Ja osa on vapaita. Naimisissa olevat eivät mua kiinnosta, ja ihmettelenkin, millaista rallia monien naimisissa olevien ihmisten elämän tuntuu olevan.

n39

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi