Juoksua/lenkkeilyä harrastavat:
onko tavoitteestani mitään hyötyä laihdutukseen/löllöjen karkottamiseen reisistä ja pepusta. Tavoitteenani on juosta 3km 3xvkossa. Nyt lumen aikaan juoksumatolla, myöhemmin keväällä sitten ulkona. Nyt olen pitänyt matolla vauhtia 6km/h, eli juossut puoli tuntia. Nyt olen juossut kahdesti, eli ihan alussa olen tässä hommassa.
Onkohan vauhtini liian hidas tai juoksuaika liian lyhyt? Ihan hyvin jaksan tuon ajan juosta. Hiki tulee mutta mitenkään erityisen uupunut en lopuksi ole.
Liikunta on jäänyt vähälle talven aikana, joten ole ollut yllättynyt edes tällaisesta kunnosta.
Kommentit (3)
Taidanpa kokeilla välillä lisätä matkaa 5km. Tuo 3km menee helposti, joten voisin uskoa pystyväni pidempäänkin matkaan. Ja yllättävän hauskaa tuo on. Musiikkia kun kuuntelee samalla, niin aika menee nopeasti. Ennemmin juoksen matolla kuin poljen kuntopyörää...
etenkin jos tosiaan menee vähintään 30 min kerta ja teet 3 x viikossa. Mutta ihan minimimääriä noi kyllä on, tuo 3 km etäisyys on lyhyt, ja 30 min on ihan se minimiaika muistaakseni että rasvaa alkaa palaa ollenkaan. Eli jos pystyt tuosta nostamaan niin toki saat nopeammin/isompia tuloksia.
minuutin alle 30min. Joten kaikki liikunta on hyödyllistä.
etenkin jos tosiaan menee vähintään 30 min kerta ja teet 3 x viikossa. Mutta ihan minimimääriä noi kyllä on, tuo 3 km etäisyys on lyhyt, ja 30 min on ihan se minimiaika muistaakseni että rasvaa alkaa palaa ollenkaan. Eli jos pystyt tuosta nostamaan niin toki saat nopeammin/isompia tuloksia.