Miten toimisitte tässä tilantessa?
Ystäväni osti meiltä lasten tarvikkeita ja lupasi maksaa 3 päivä puolet ja toisen puolen 10 päivä,no nyt ei ole rahoja näkynyt olleenkaan ja tarvikkeet ovat heillä.Kun kysyn koska maksamassa sen 150€ ni ei vastaa mitään.
Ymmärrän kyllä ystäväänikin tavallaan kun hänellä jotain ongelmia raskaudessa.Meillä menee taloudellisesti nyt huonosti muutenkin kun mieheni oli isyyslomilla joten liksa jäi pieneksi ja luotimme ystävääni joka sanoi maksavansa joten otimme huomioon myös ton 150€ jota nyt ei kuitenkaan tullut.Mieheni joutuu ottaamaan palkka ennakkoa lisää että saadaan vuokra ja muutt maksettu sekä ruokaa lapsille.
Kun minulla aikoinaan meni kesken ja piti rristeilylle lähteä joka oli maksettu mutta minä ja mieheni emme päässeetkään lähtemään keskenmenon tähden oli ystäväni huolissaan vain siitä että ei heille tulisi nyt mitään ylimääräisiä maksuja
Ja nyt me joudumme turvautumaan palkka ennakkon mitä mieheni joutui ottaamaan myöskin aikaisemmin.
Kommentit (8)
mutta meillä tämä näppäimistö ei aina toimi kuten pitäisi ja siis saattaa myöskin kirjaimia jäädä pois
mutta meillä tämä näppäimistö ei aina toimi kuten pitäisi ja siis saattaa myöskin kirjaimia jäädä pois
jolloin näppis ei jätä mitään pois vaan sinä itse lisäät välejä sinne minne ne ei kuulu.
jolloin näppis ei jätä mitään pois vaan sinä itse lisäät välejä sinne minne ne ei kuulu.
mutta minulla on tässä nyt vähän suurempiakin ongelmia kuin tuo. Toki hakisimme tavarat pois mutta kun he ovat vasta muuttaneet emmekä ole heillä käyneet joten emme edes tiedä missä he asuvat nykyisin
niitä perusjuttuja, kahden substantiivin liittämistä yhteen.
Sen jälkeen ilmoittaisin ystävälle, että tulen hakemaan ne tarvikkeet pois.
koska hän aikoo maksaa, koska sovittuna päivänä ei ole ollut rahat tilillä. Sanot, että teillä on nyt tiukka tilanne, ja jos hän ei maksa, joudut pyytämään tavarat takaisin, jotta voit myydä ne sellaiselle henkilölle, joka myös maksaa niistä, koska sinulla ei nyt ole varaa vain antaa niitä pois.
koska hän aikoo maksaa, koska sovittuna päivänä ei ole ollut rahat tilillä. Sanot, että teillä on nyt tiukka tilanne, ja jos hän ei maksa, joudut pyytämään tavarat takaisin, jotta voit myydä ne sellaiselle henkilölle, joka myös maksaa niistä, koska sinulla ei nyt ole varaa vain antaa niitä pois.
tätä kirjoittaa. Ystävällinen mutta tiukka ote.
niitä perusjuttuja, kahden substantiivin liittämistä yhteen.
Sen jälkeen ilmoittaisin ystävälle, että tulen hakemaan ne tarvikkeet pois.