Lue keskustelun säännöt.
Repäisykivut loppuneet rv12
08.03.2011 |
Ennen aina vihlasi, kun vaihtoi yöllä asentoa, nousi tuolilta nopeasti tai aivasti. Nyt ei viikkoon mitään.
Takana kaksi keskenmenoa ja nyt alkaa huolestuneisuus nostamaan päätään.
Loppuuko ne vai antaako paikat periksi vai argh?
Kommentit (3)
vastauksesta!
Itseä hieman nyt huolettaa, joten kiitos viestistäsi. Heti helpottaa, kun kuulee, että jollakin ollut myös näin :)
Ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja voi kyllä tulla jonkinlaisina takaisin aina välillä, mutta tuo on ihan normaalia.
aika aikaisin. En muista paljonko oli viikkoja, mut mulle toi oli ihan alkuraskauden vaiva.