Mitä tekisit toisin jos aloittaisit elämän uudelleen 25-vuotiaana?
Vähän sama kysymys kun tuo 15-vuotiaana herääminen mut kysyn nyt vähän vanhemmilta vielä :)
Kommentit (9)
Ja tuntisin itseni varmemmaksi (sehän olis helppoa;).
Muun varmaan pitäisin ennallaan.
Lopetin loppusuoralla olleet yliopisto-opintoni ja lähdin opiskelemaan jotain ihan muuta "ei-niin-arvostettua" alaa. Päätin myös lopettaa pitkän ihmissuhteeni.
Pätkääkään en ole kumpaakaan ratkaisua katunut.
Nyt roikun sen kanssa lasten takia. Jos olisin vaihtanut ajoissa, olisin ehkä saanut ne lapsetkin jonkun fiksumman kanssa.
Olen 25v. ja täytän pian 26v.
Eipä oikeastaan ole mitään, mitä tekisin toisin. Olen edelleen onnellisesti naimisissa, minulla on kaksi ihanaa lasta ja yhtä ihana mieskin =)
Estäisin miestäni perustamasta yritystä 1990-luvun lopussa, ja vaikka hän perustaisi sen, en myisi meidän kotia, kun yrityksellä alkaa mennä huonosti. Kun laihdutus onnistuisi, pitäisin kiinni tavoitepainostani, enkä lihoisi takaisin. Ottaisin HETI yhteyttä sisareeni, jota en tuossa vaiheesa ollut vielä koskaan tavannut. Harkitsisin kaksi kertaa, palaisiko Suomeen.
-jättäisin miehen
-jättäisin rikoksen tekemättä
-hakisin yliopistoon.
Kaksi kolmesta onnistuu vieläkin : )
Turhaan söin niitä vielä tuosta iästä kaksi vuotta, kun emme lapsia luomusti saa. Ehkä olisi voinut jopa tärpätä, kun oltaisiin nuorempiakin.
joka mulle tarjoutui noin kakskolmosena. En takuulla jäisi Suomeen. Silloin jäin ja kadun sitä lähes päivittäin.