Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Flunssaa ja ripulia oireina- onko muilla ollut?
07.03.2011 |
Kurkku kipeänä, rauhaset suurentuneet, korvia vihloo, vatsa sekaisin.
Kommentit (4)
On mulla flunssa ollut ja ripuliakin, mutta siitä on kauan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen epäillyt ripulin johtuvan pidentyneestä limataudista eli että vatsa reagoi tuohon limaan.
jonkinasteinen vatsatauti. Joskus pelkkiä ilmavaivoja, joskus ripulia.
Alue: Aihe vapaa
Joka kesti kaks vuorokautta. Heti perään tuli kunnon flunssa. Taitaa olla näitä normaaleja kevään oikkuja.