Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karppauksella on lähtenyt 2 viikossa

Vierailija
07.03.2011 |

2,5 kg.

Eli 2 viikkoa sitten BMI:ni oli 27 nyt 26!

L_O_I_S_T_A_V_A_A!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, miten sen teit?

Vasta suunnittelen uuden ruokavalion aloitusta ja kauppaan lähdössä. Voisin ostaa jotain sopivaa ruokaa.

Vierailija
2/6 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proteiinia per painokilo? Onko hajua kalorimäärästä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, miten sen teit?

Vasta suunnittelen uuden ruokavalion aloitusta ja kauppaan lähdössä. Voisin ostaa jotain sopivaa ruokaa.

riisin ja viljat pois.

Karppien sivuilta löytyy hyviä ruokaohjeita perunoiden tilalle (kukkakaaligratiini, punajuurihomejuustopaistos). Välillä olen syönyt perunan tilalla salaattia tai pelkkää kypsää kukkakaalia.

Makean himo häipyi muutamassa päivässä ja muutenkin ruokahalu pieneni tuntuvasti. Suosittelen kokeilemaan ainakin viikon verran.

Vierailija
4/6 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaik ei tietoisesti just karppaa?Mua ahdistaa kaikki pakkojutut mut mulle on helppo olla ilman sokeria ja hiilihydraattia joten oon varmaan vahinkokarppaaja.=D

En syö oikeestaan ikinä leipää,makaronia tai mitään pastaa yms.mut en syö myöskään punaista lihaa enkä siipikarjaa.Niin ja monill ehedelmille on allerginen joten en saa sieltäkään sokeria.Sitä nenärään makuista jogurttia en voi sietää joten olen mieluummin syömättä.Kait mun laihuus perustuukin sit enempi nirsoiluun kuin mihinkään dieettiin tai elämäntapaan.

Vierailija
5/6 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sanoa, että olet VHH:lla, jos termi ahdistaa. Tai sitten et ole millään dieetillä, vaan syöt mitä huvittaa. Jotkut karpit ovat muuten kasvissyöjiä, ei ole pakko syödä punaista lihaa tai kanaa. ;)

Onnittelut ap:lle hyvästä tuloksesta!

Vierailija
6/6 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä sivustolla on ruokaohjeita?

www.karppaus.info

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän