Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulikohan tehtyä taas av-moka?!

Vierailija
07.03.2011 |

Tytön (8v) opettaja soitti äsken, että tyttö oli valittanut päänsärkyä ja sillä oli noussut kuume 37 ja rapiat. No, ennen kuin siinä omista kuumehoureistani tajusin miten asiaan reagoinut, olin käskenyt opettajan laittaa tyttö kävelemään kotiin tuon 200m koska olen itse kotona.

Nyt on tietysti aika huonoäiti fiilis, kun en soittanut miestä hakemaan tyttöä koulusta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksenhan tiedät ihan itsekin.

Vierailija
2/10 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi ensi kerralla parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, vaan itsellenne... ihan hirveä olo kun tietää, että oma lapsi kävelee tuolla (saapui siis ehjänä kotiin, ettei se nyt siis aikuisten oikeasti siellä enää kävele) ja että siihen koskee, mielumin ei olisi jättänyt yksin. Mutta kiitos tästä synnin päästöstä! Ilmeisesti teidän mielestä 8-vuotias ekaluokkalainen on jo niin iso, että ei vaadi hoivaa ja turvaa, jos on kipeä ja sattuu. Minä nyt vain satun olemaan äiti johon sattuu, joka kerta kun lapsiini sattuu!

ap

Vierailija
4/10 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, vaan itsellenne... ihan hirveä olo kun tietää, että oma lapsi kävelee tuolla (saapui siis ehjänä kotiin, ettei se nyt siis aikuisten oikeasti siellä enää kävele) ja että siihen koskee, mielumin ei olisi jättänyt yksin. Mutta kiitos tästä synnin päästöstä! Ilmeisesti teidän mielestä 8-vuotias ekaluokkalainen on jo niin iso, että ei vaadi hoivaa ja turvaa, jos on kipeä ja sattuu. Minä nyt vain satun olemaan äiti johon sattuu, joka kerta kun lapsiini sattuu!

ap

lisää kiillotusainetta sädekehääsi.

Vierailija
5/10 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuon aloitusviestin perusteella vaikutti siltä että lapsi olisi voinut ihan hyvin kävellä 200m matkan. On myös opettajan tehtävä arvioida sen verran lapsen vointia että tietää sanoa mikäli yksin kävely ei hänen mielestään ole hyvä idea.

Huoh, vaan itsellenne... ihan hirveä olo kun tietää, että oma lapsi kävelee tuolla (saapui siis ehjänä kotiin, ettei se nyt siis aikuisten oikeasti siellä enää kävele) ja että siihen koskee, mielumin ei olisi jättänyt yksin. Mutta kiitos tästä synnin päästöstä! Ilmeisesti teidän mielestä 8-vuotias ekaluokkalainen on jo niin iso, että ei vaadi hoivaa ja turvaa, jos on kipeä ja sattuu. Minä nyt vain satun olemaan äiti johon sattuu, joka kerta kun lapsiini sattuu! ap

Vierailija
6/10 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[i Ilmeisesti teidän mielestä 8-vuotias ekaluokkalainen on jo niin iso, että ei vaadi hoivaa ja turvaa, jos on kipeä ja sattuu.

ap

[/quote]

Vierailija
7/10 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika törppö olisit ollut jos miehesi olisit töistä hätistänyt parin minuutin kävelymatkan takia. Tuntuu että nykyään lapset saavat niin paljon sitä "hoivaa ja turvaa" etteivät saa tehdä yksin yhtään mitään,kouluunkin pitää ovelle kuskata ettei vaan mussu palellu tms

Vierailija
8/10 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

mielestäni 8-vuotias on hyvinkin oikeutettu hoivaan ja turvaan kun on kipeä - juuri sen takia se ope soitti kotiin, ettei lapsi ole siellä yksin. Mielestäni on kuitenkin myös tosiasia, että päänsärystä kärsivä juuri ja juuri lämpöinen lapsi kärsii vähemmän kävellessään 5 min matkan kotiin kuin istuessaan kenties yli puolituntia odottelemassa isää hakemaan. Olisin itse asiassa samaa mieltä, vaikka hän olisi esim mahataudissakin. Sit jos kuumetta olisi niin ettei pysty kävelemään, olis eri asia. iis lähemmäs 40 astetta.

Vierailija
9/10 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pystyy varmasti kävelemään tuon 200m kotiin.

Vierailija
10/10 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin jos odottaa hakijaa. Opetttaja ei soita kotiin siksi, että lapselle tulisi hakija, jos matka on lyhyt. Hän soittaa kotiin siksi, että tietäisi siellä varmasti olevan jonkun joka lasta hoitaa. Koulusta kun ei saa lähettää kesken päivän kotiin -edes käymään jotain hakemassa - infoamatta ensin vanhempia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi