Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Fisher Pricen Learning puppysta ja opettavaisesta puhelimesta? (ev)

Vierailija
07.03.2011 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ulkomailla asuvana ja lasten suomenkielestä huolissaan olevana olen kallistumassa näihin puhuviin leluihin..

Lisää kokemuksia kaivataan vielä!

ap

Vierailija
2/7 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjaksi saatiin, en olisi itse ostanut.

Idea periaatteessa hyvä, mutta koiran ääni (naisääni) on _todella_ ärsyttävä ja teennäinen. Aakkoslaulu menee väärin, ainakin minun mielestäni.

Lisäksi koira on kovin kosketusherkkä - juuri kun yksi laulu tai loru on alkanut ja lapsi vähän hipaiseekin koiraa, se vaihtuu heti toiseen. Olisi ollut fiksumpaa suunnitella lelu niin, että laulut lauletaan loppuun ja vasta sitten alkaa uusi. Nyt lelulla leikkiminen on pätkittäistä älinää.

Eipä tuo lelu niin hirveästi poikaani kiinnostakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut meillä todellinen suosikki! Toisin kuin edellisen vastaaja, tykkään naisen äänestä ja rallattelen laulujen mukana :)

Vierailija
4/7 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut suosikkilelu jo vuosia..

Vierailija
5/7 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On molemmat.

se puhelin on minusta ihan rasittava, kun taapero ramppaa niitä samoja nappuloita niin siitä kuuluu vaan sitä samaasamaasamaa

Se koira taas on paljon käytössä n. vuoden ikäisestä, kun lapsi osaa itsekin painaa koiran jalkoja ja käsiä, ja erityisesti hämähäkki-laulusta hän tykkää kovasti ja alkaa esittää laululeikkiä. Aiemminkin sitä käytettiin, kun vaikkapa hampaita oli tulossa eikä vauva suostunut oikein syömään, niin koira eteen pöydälle ja laulamaan, niin johan ruoka maistui. kyllä me lauletaan ihan keskenäänkin, mutta silloin kun ei jaksa, niin koira on kätevä!

Vierailija
6/7 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä johtuu, mutta nuorimmainenkaan ei ole juuri tuohon koskenut. Pari kertaa on näprännyt ja nyt istuu hyllyssä. Ääni on kyllä varmaan monen mielestä ärsyttävä. Varmaan sitten ärsyttää meillä lapsiakin, kun eivät siitä piittaa..

Vierailija
7/7 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-vuotiaslahjaksi, eikä se silloin olisi voinut häntä enää vähempää kiinnostaa...

Siinä vaiheessa, kun lapsi innostui ihan oikeasti numeroista ja kirjaimista (innostus ei tullut tuosta puhelimesta), hän kiinnostui puhelimen painelusta. Nykyään puhelin kelpaa myös leikkipuhelimeksi.

Puhelimessa on kyllä se ongelma, että jos siinä on äänet päällä, se saattaa joskus sanoa jotain ihan itsekseen. Jos puhelin sattuu olemaan tuolloin korvalla, menee kyllä aikuiseltakin korva melkein lukkoon, niin kova ääni on... Lapsen on myös vaikea saada selvää puhelimen hokemista lauseista. Äidin mielestä taas puhelin, joka sanoo "Minä rakastan sinua" on vähän korni...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi