Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään tajusin että mun on oikeasti lopetettava palstailu täällä :)

Vierailija
07.03.2011 |

Meinasi tulla tippa linssiin kun katsoin aamutv-tä ja siellä puhuttiin ylpeään sävyyn miten Suomesta on saatu apua Tunisiaan. Oli ihana kuunnella miten halutaan auttaa!!!! Hyvyys ja jalo ihmisyys ei olekaan kadonnut maailmasta, se on vain kadonnut tältä palstalta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläkin palstalla on ihmisiä, jotka auttavat IRL, mutta täällä harrastavat enemmän 'rakentavaa' kritiikkiä.

Nimimerkillä Kokemusta on.

Vierailija
2/7 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPR:lle ja Kirkon ulkomaanapuun kuukausilahjoituksen. Vien myös kaikki lastemme vanhat vaatteet joko diakoniatyölle tai sitten suoraan lastenkoteihin jne.

Silti suhtaudun kriittisesti tietyntyyppiseen maahanmuuttoon. Verta ei tarvitse kerjätä nenästä. Vääräntyyppisen maahanmuuton kitkeminen on viisasta myös maahanmuuttajien kannalta.

Esim Kanadalla loistava malli, siitä oli Hesarissa juttua viikonloppuna. Maahan otetaan pakolaiskiintiön lisäksi vainm korkeasti koulutettuja tai potentiaalisia korkeastikoulutettavia maahanmuuttajia. Tiukat testit, jotka on läpäistävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olisin kiinnnostunut osallistumaan jos on joku helpohko tapa auttaa?

Vierailija
4/7 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan kohta miehiä niin paljon, että lemppaan omani vaikka siinä ei todellakaan ole mitään vikaa.

Vierailija
5/7 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet liian hieno ihminen tälle palstalle

Vierailija
6/7 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan kohta miehiä niin paljon, että lemppaan omani vaikka siinä ei todellakaan ole mitään vikaa.

mutta naisia mä vasta olen alkanutkin vihaamaan !

Lopetetaan kaikki, jooko

-ei, ei lopeteta ihmisiä vaan palstailu

Vierailija
7/7 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on korkeakoulutettuja jo nyt yli tarpeen. Täällä on pulaa ihan tavallisten töiden tekijöistä: putkimiehistä, maalareista, hoitajista jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi