Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valistin tänään raskaana olevaa naista.

Vierailija
06.03.2011 |

Kauppakeskuksen pikaruokaravintolassa viimeisillään raskaana oleva nainen, esikoinen jaloissa pyörimässä, pyyhki hampurilaisen majoneeseja viiksikarvoistaan ja valmistautui hyökkäämään jätskin kimppuun. Minä menin sille sanomaan, että minkälaista mallia oikein antaa lapsilleen ja eikö yhtään välitä raskaudenaikaisen diabeteksen vaaroista syntymättömälle lapselle.

Palakoon helvetin tulessa moinen akankuvatus. Kehtasi vielä suuttua tästä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen (syntymättömänkin) raakaan pahoinpitelyyn on jokaisen puututtava. Varmasti siirtyi salaattilinjalle tämäkin äiti ja lapsensa henki tuli pelastettua.

Vierailija
2/6 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä samoilla linjoilla sen tupakkavalistajan kanssa sen suhteen, että on harvinaisen vastenmielistä myrkyttää lapsiaan tupakalla. Mutta toki se valistus taisi mennä hieman överiksi, eikä ollut soveliasta lapsen läsnäollessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olinpa minäkin ihan kamala raskausaikana ja kävin jokusen kerran hampurilaisella ja pitsallakin. Jäätelöäkin söin, ja karkkia, niin ja sipsiä.

Eipä ollut diabetesta, ja lapsikin oli syntyessään pienehkö eikä mikään sokerivauva. Terve vauveli on edelleen, ja omakin paino on jo -3kg verrattuna raskauden alkuun.

Vierailija
4/6 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee palvelus:

mene valistaan myös jokaista

raskaana olevaa, joka kehtaa vaarantaa

tulevan lapsensa henkeä keinotekoisilla

makeutusaineilla.

Ja vielä pahempaa, ostaa lapsille light

mehuja, marjakeittoja, jugurtteja jne.

Vierailija
5/6 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on mun listalla heti seuraavina.

Kuvittelepa, että minulle neuvolatäti suositteli light-limuja raskaudenaikaisiin makean juoman himoihin!

Vierailija
6/6 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän