Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää että mies "määrää" kuinka elämme

Vierailija
06.03.2011 |

Tai oikeammin sanottuna, miehen takia olemme päätyneet suohon ja siellä pysymme. En voi ostaa vaatteita vaan käytän viikosta toiseen samoja paria vaatekappaletta kunnes ne lentävät roskiin puolen vuoden päästä. En käy kampaajalla enkä harrastuksissa kun ei ole varaa. Tulot on päälle 4t kuussa. Mies pystyisi ihan hyvin tienaamaan vähintään tuon jos vaan halua olisi. Elää kuitenkin mieluummin rennosti tekemättä mitään. Ottaa päähän kun tämän tästä on hankkimassa jotain täysin turhaa laitetta tai levyjä itselleen minun ansaitsemillani rahoilla enkä minä voi käyttää palkkaani mihinkään kun ei ole varaa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai oikeammin sanottuna, miehen takia olemme päätyneet suohon ja siellä pysymme. En voi ostaa vaatteita vaan käytän viikosta toiseen samoja paria vaatekappaletta kunnes ne lentävät roskiin puolen vuoden päästä. En käy kampaajalla enkä harrastuksissa kun ei ole varaa. Tulot on päälle 4t kuussa. Mies pystyisi ihan hyvin tienaamaan vähintään tuon jos vaan halua olisi. Elää kuitenkin mieluummin rennosti tekemättä mitään. Ottaa päähän kun tämän tästä on hankkimassa jotain täysin turhaa laitetta tai levyjä itselleen minun ansaitsemillani rahoilla enkä minä voi käyttää palkkaani mihinkään kun ei ole varaa.

Vierailija
2/12 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimia ap- jaksamisesi on elintärkeää perheellesi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole tyhmä itse. Vaan estä se, että mies käyttää rahaa turhuuksiin.

Vierailija
4/12 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaista jaksaisi katsoa. Sehän kuormittaa sun jaksamista. Älä anna miehelle rahaa. Ei hän voi määrätä miten sinä elät. Yhteiselämä on kompromissi, jos mies ei tule puolitiehen vastaan niin onko pidemmän päälle järkeä? Katkeroidut vain. tai uuvut, sairastut.

Vierailija
5/12 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilille, johon vain sinulla on käyttöoikeus.

Vierailija
6/12 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tienata vaikka voisi.

Vierailija
7/12 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lupaa muutosta, mutta mitään ei sitten kuitenkaan tapahdu. Kuvittelee kai, että minulle riittää se, että saan purettua asian ja että unohdan sen sitten. Kyllä tässä on alkanut tulla selväksi ettei meillä oikein taida olla tulevaisuutta. Inhottaa, että olenkin tätä näin kauan katsellut. Tympii katsella kollegoja työpaikalla. Mies sanoo että älä vertaile mutta kyllähän sitä tulee mieleen että miten hienosti meillä asiat voisi olla jos olisi kaksi aikuista ihmistä kuten muilla perheessä on.

ap

Vierailija
8/12 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mies ei liene sairas vaan välinpitämätön.

Vierailija
9/12 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

elikkäs ajatelkaa toisinpäin, jos ap olisi mies ja puoliso vaimo, joka haluaa välttämättä hoitaa lapset kotona.

Vierailija
10/12 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten täällä jatkuvasti jauhetaan siitä, että puolisoiden tilit ja tulot pitäisi olla yhteisiä...

Vierailija
11/12 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

elikkäs ajatelkaa toisinpäin, jos ap olisi mies ja puoliso vaimo, joka haluaa välttämättä hoitaa lapset kotona.

Vierailija
12/12 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin kuin yhdessä päätetään mihin rahat riittävät.

Ei ostella turhuuksia, jos toisella on pulaa vaatteista. Aika onneton piikittely-yritys, jos edes sellainen yrittää olla.

Ei meillä ainakaan mieskään noin ajattele vaikka olen kotiäiti. En todellakaan ostele turhuuksia miehen palkkarahoilla, miehen kulkiessa huuonoissa vaatteissa. Enkä myöskään vaadi että saan olla kotona laiskana, kyllä minä osuuteni teen perheen hyvinvointiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme