Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä aloittaja-karppaajan pitää ostaa?

Vierailija
06.03.2011 |

Kiinnostuin karppauksesta ja huomenna suuntaan ruokaostoksille. Mitä ostan aluksi?

Ruokavaliooni ei ole vuosiin kuulunut perunat ja leipääkin vain vähän (keliakia).

Kasviksia käytän melko paljon jo nyt.

Kyseessä kohdallani ei ole laihdutus, enemmänkin se, etten olisi jatkuvasti nälkäinen. Ruokavaliossani siis on jotain pielessä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla aloitan

ap

Vierailija
2/5 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kananmunia ehdottomasti myös.

Itse olen hulluna kermaan ja nyt on kolmatta vuotta putkeen menny kermaa ihan käsittämätömiä määriä. Aamulla juon kahvin maidon kanssa, mutta sitten tulee kermaa juotua sellanen pikku tölkki aamupalan päälle.

Mutta kroppa kiittää ja arvot on kohillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten se nälkä pysyy poissa?

Kunnon aamiainen? Säännölliset ruoka-ajat ja riittävästi ruokaa?

Hedelmät eivät kovin hyvästä?

Entä kahvi?

ap

Vierailija
4/5 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jogurttia.

Vierailija
5/5 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön aika ison aamiaisen ihan siksi, että olen aina tykännyt syödä aamulla. Ennen oli tarkkaa pitää ateriavälit samanpituisina, ettei kova nälkä yllättänyt. Nyt parin tunnin lykkäys ateriaan ei haittaa mitään. Kolmesti päivässä syön ja todellakin riittävästi. Määrät eivät ole sen suurempia kuin hiilaripitoisella ruokavaliolla, rasvasta tulee kylläisyyttä.

Hedelmiä voi syödä, jos ne mahtuvat omaan hiilihydraattimäärään, kun et kerran laihduttele, niin mikä ettei. Hedelmissä on tietysti sokeria, itse syön vain marjoja ja tietysti paljon kasviksia. Kahvia juon normaalisti, hiukan on kulutus vähentynyt kun ei väsytä niin paljon. Töissä mustana ja kotona kermakahvia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä