Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis olenko ymmärtänyt oikein karppaajista

Vierailija
06.03.2011 |

sen, että he syövät VAIN kolme ateriaa päivässä?! Olen lähiaikoina lukenut monen palstalaisen kirjoituksen, jossa kertovat näin.

Itsekin vissiin olen jonkin sortin hyväkarppaaja, koska välttelen huonoja hiilareita ja hh määrä jää alle sataseen päivässä. Mutta pidän ensiarvoisen tärkeänä säännöllistä ateriarytmiä ja VIITTÄ ateriaa päivässä!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen, että he syövät VAIN kolme ateriaa päivässä?! Olen lähiaikoina lukenut monen palstalaisen kirjoituksen, jossa kertovat näin.

Itsekin vissiin olen jonkin sortin hyväkarppaaja, koska välttelen huonoja hiilareita ja hh määrä jää alle sataseen päivässä. Mutta pidän ensiarvoisen tärkeänä säännöllistä ateriarytmiä ja VIITTÄ ateriaa päivässä!

Vierailija
2/7 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuudes kerta tulee yöllä, herään joka yö nälkään ja käyn syömässä. Teen jo illalla valmiiksi pikkuaterian yötä varten

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

klo 7 aamiainen

klo 11 lounas

klo 14 välipala

klo 17 päivällinen

klo 20 iltapala

Ehdin myös käymään töissä, huushollaamaan, harrastamaan lähes päivittäin liikuntaa, onko tämä jotenkin siis ihmeellistä?

Pysyy verensokerit tasaisina, ei ole nälkää, ei ähkyä, ei mielitekoja. Ja minä siis laihdutan!

Vierailija
4/7 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina ollut huono syömään monta ateriaa päivässä. Joskus yritin pakottaa itteni syömään viisi kertaa päivässä, kun sen väitettiin olevan tärkeää ja terveellistä. Ei siitä tullut mitään. Nykyisin syön seuraavasti:

- klo 8 aamiainen (lautasellinen luonnonjugurttia tai yksi bulgarian jugurtti)

- klo 12 lounas (lihaa tai kalaa ja salaattia)

- klo 19-21 päivällinen

Yritän muistaa syödä jotain, jonkun jugurtin, rahkan tms. iltapäivällä ennen urheilua, mutta joskus sekin jää... Leipää en syö normaalisti ollenkaan.

Vierailija
5/7 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut toisin syö vain kahdesti ja warriorit kerran, mutta henk. koht. se on jo aika mahdotonta.

Kolme kertaa toimii hyvin, ja jos pysyn siinä laihtuminen on tehokkainta. Neljäs kerta selvästi heikentää tahtia.

Vierailija
6/7 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

riittää 3 kertaa päivässä! Eli ideana on, että jokaisena kertana kun syöt, rasvanpoltto keskeytyy. Aina, kun laitat jotain muuta suuhusi kuin vettä. Siksi on parempi syödä harvemmin. JA verensokeri ei heittele, ei edes tule nälkä, jos syö oikein.

Huomaan itse, että syön liian vähän rasvaa (esim. liian kevyt salaatti tai työpaikan liian kevyt ruoka), kun töistä tullessa kaipaan välipalaa. Oikealla ruualla syön aamupalan klo 7, lounaan klo 11 ja päivällisen klo 17. Ja muuta ei tee mieli.

t. karppi

Vierailija
7/7 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

riittää 3 kertaa päivässä! Eli ideana on, että jokaisena kertana kun syöt, rasvanpoltto keskeytyy. Aina, kun laitat jotain muuta suuhusi kuin vettä. Siksi on parempi syödä harvemmin. JA verensokeri ei heittele, ei edes tule nälkä, jos syö oikein.

Huomaan itse, että syön liian vähän rasvaa (esim. liian kevyt salaatti tai työpaikan liian kevyt ruoka), kun töistä tullessa kaipaan välipalaa. Oikealla ruualla syön aamupalan klo 7, lounaan klo 11 ja päivällisen klo 17. Ja muuta ei tee mieli.

t. karppi

Kuinka pitkäksi aikaa se keskeytyy, syönnin ajaksi?