Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi näen joka yö pahoja unia?

Vierailija
06.03.2011 |

olen jo kauan kärsinyt unettomuudesta - herään joka yö tuossa kolmen-neljän aikaan ja valvon seuraavat pari tuntia. VIimeaikoina olen tajunnut herääväni joka kerta pahaan uneen. Herättyäni muistan unen - parinpäivän päästä en enää. Unet eivät ole varsinaisia painajaisia siinä mielessä, että heräisin adrenaliinikauhussa, mutta ne ovat selvästi pahoja. Viimeyönä näin unta että isäni pyysi auttamaan omassa armomurhassaan. Yhtenä yönä näin unta jossa vasta herättyäni tajusin, että minulle tehtiin siinä valmisteluja, jotka viittasivat omaan pikaiseen kuolemaani. Unessa en ollut vielä tajunnut, että toimenpiteet kertoivat väistämättömästä kuolemasta. Usein näissä on joku muu perheenjäsen, jolle on tulossa jotain väistämätöntä pahaa. EN herää pakokauhussa, vain olo on vain epämiellyttävä ja surullinen.

Miksi mä näen näitä unia joka yö?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen nukkumaan menoa?

Vierailija
2/8 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taustalla painajaisiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

linkit, avoimella mielellä jos vain mahdollista :) Uskon, että jossakin noista keskenään erilaisista linkeistä voi löytyä jotakin, joka hälventäisi sun pelkoja! Kaikkea hyvää sulle.

http://www.sinuntahtesi.com/rakkaus.html

http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4

http://vod.tv7.fi/vod/

Vierailija
4/8 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mielestäni syö raskaasti illalla, usein en ollenkaan.

Stressiä sen sijaan on. Olen myös miettinyt, että onko minulla masennusta. Olen aika usein väsynyt ja negatiivinen ja viime aikoina olen saanut kovin vähän aikaan. Perhessä on vaikeuksia (isä on sairas, lapsi on sairas ja koulusta tulee huonoa palautetta) ja usein kun vaikeuksia tulee ´, ei enää tunnu siltä että keksin mitään ratkaisua, vaikka mun jos kenen pitäis. Onko pahat unet masennuksen oire?

Mut painotan vielä, että ne eivt ole sellaisia tyypillisiä kauhupainajaisia. Kauhua ei ole. On vain huono ja surullinen olo. Monesti tajuan vasta herättyäni, mikä unessa oli "pahaa". Nukkuessani vain katselen sitä.

terv.ap

btw, noi jeesuslinkit sai koko koneen jökkäämään, mikä ei lisää "avarakatseisuuttani" niiden suhteen. Mulla on ongelmia, joita ei nyt mikään jeesus ratkaise, eikä ajatus paremmasta kuolemanjälkeisestä elämästä lohduta tippaakaan kun oma lapsi on sairas, enkä ehkä pysty antamaan hänelle onnea tässä yhdessäkään elämässä.

Vierailija
5/8 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varma, että saat riittävästi happea nukkuessasi? Minulla on kausia, jolloin jostain syystä en vaihda nukkuessani asentoa, ja herään juuri tuollaisiin pahoihin uniin - ihan siksi että hengitän huonosti koska olen nukkunut pitkään selälläni. Siihen auttoi, kun ostin korkeamman tyynyn. Tämä voi olla sun kohdalla kaukaa haettua, itselläni vaan tämä helpotti.

Vierailija
6/8 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useat nakevät selällään nukkuessa painajaisia. Itsekin kuulun tähän sakkiin. Sitä siis yritän välttää, samoin kuin raskaan ruuan syömistä iltasella. Olen aina ollut levoton nukkuja, hyörin, pyörin, puhun ja kävelen unissani ja näen (=muistan) paljon unia. Stressi vielä pahentaa tilannetta, aivot tekevät "töitä" unissakin.

Jonkin verran apua olen saanut apteekin valeriaana-lääkkeestä (reseptivapaa) ja luontaiskaupan yrttiteestä. Pahimpina aikoina käytän nukahtamislääkettä, jotka samalla rauhoittaa unta ja estää aamuyön heräilyn. Voimia sinne!

Vierailija
7/8 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maitotuotteita tuntia-paria ennen nukkumaan menemistä, auttoi ainakin mulla. heti unissa huomaa jos on vetänyt leivän juustolla ennen sänkyyn menoa.

Vierailija
8/8 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska muuten nukun käsieni päällä niin että ne tulevat kipeiksi. Harmillisesti onnistun nukkumaan käsieni päällä silti joka yö, vaikka yritän pysyä selälläni.

Voisikohan tuosta valeriaanasta olla apua? Pelkään nukahtamis- ja unilääkkeitä jos vaikka jotain tapahtuu yöllä enkä sitten herääkään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme