onko kukaan aloittanut tupakointia uudelleen
kun on ensin ollut pitkään polttamatta
miksi ja mitä siitä nyt myöhemmin ajattelet, kannattiko
lopetin vuosi sitten ja vieläkin tekee mieli polttaa joka päivä...
Kommentit (6)
Molempien lapsien raskaudet ja imetykset olin polttamatta eli noin 2vuotta/lapsi mutta niin vaan tuli takasin ikään kuin huomaamatta. Nyt on se kolmas lakko joka alkoi omasta halusta, ei siis raskauden takia. Muutamia tupakoita olen polttanut jos olen juonut enemmän alkoholia ja sitä tapahtuu kuitenkin aika harvoin.
Raskaus- ja imetysajat ollut polttamatta ja sitten taas "vähän maistanut" ja aloittanut uudestaan. Nyt kolmatta kertaa tauolla, imetän. Edellisistä sauhuista vuosi ja 4kk. Aina välillä tekee mieli ihan älyttömästi tupakkaa, mutta imetys on estänyt aloittamasta taas. Jospa olisin viimein viisastunut, enkä alottaisi enää ikinä uudestaan???
Raskaus ja imetysaika meni ihan hyvin... Mutta siitäpä se taas sitten lähti. En ymmärrä, miksei se hemmetin tupakanhimo voi kadota kokonaan?! Äitini on ollut polttamatta yli 10 vuotta ja hänenkin tekee päivittäin mieli :(
Eiköhän tuosta tullut jo ilmi, kannattiko. Ei, ei ja vielä kerran EI! Jos oikeasti olet siinä vaiheessa, että mietit pitäisikö sitä vanhaa hyvää myrkkysaatanaa syleillä, niin vetäydy pois, sano no thanks vaikka se viekottaa. Tää on kuule aika helvettiä joka päivä, viikko, maanantaiaamu päättää, että kyllä tää loppuu. Se on tietysti totta, että joillekin lopettaminen on helpompaa, mutta miksi sitä tuskan määrää lisäämään, jos jo tietää ettei halua tehdä tupakoinnista elämäntapaa. Pysy vahvana.
Nyt olen kyllä lopettanut ihan pysyvästi, eikä enää tee mielikään. Joskus unissani poltan muuten ei enää ole ongelmia.
Kolme kertaa yli vuosi polttamatta raskauden ja imetysajan, sitten olen repsahtanut uudelleen.
Klassisesti repsahdin kun otin kavereiden seurassa muutaman oluen ja sitten alkoi tehdä mieli tupakkaa. Vajaa aski jäi laukun pohjalle ja siitä se sitten taas lähti lapasesta.