G: Luettele kaikki ulkonäköön liittyvät piirteesi, jotka ovat mielestäsi kauniita.
Älä puhu huonoista puolistasi, vaan kerrankin kerro mikä sinussa on mielestäsi kaunista!
Itselläni on nätit silmät sekä korkeat poskipäät, upea peppu sekä sääret ja hoikka vyötärö.
Kommentit (18)
ovat luonnon vaalea paksu tukka ja vaalea iho, siniset silmät, hoikka olen myös.
suuret silmät
pitkät, kaarevat ripset
tummat kauniinmuotoiset kulmat
korkeat poskipäät
täyteläiset huulet, amorinkaari
kasvojen profiili
kaunis hymy, valkeat hampaat
tuuheat, pitkät hiukset
kasvojen iho puhdas
pitkä kaula
kapea vyötärö
muodokas peppu
pitkät sormet
pitkät sääret
huonojakin puolia monia, mutten nyt mieti niitä :)
hoikka vyötärö, selkeä amorinkaari
Paksut hiukset
täyteläiset huulet
ja nätit silmät
Minulla on kaunista:
silmät - niiden muoto ja väritys
poskipäät
suu
leuka
korvat
hiukset
pitkä hoikka kaula (öööö, unohdetaan kaularypyt)
ranteet
isot rinnat
suht' kapea vyötärö (hmm, oli huomattavasti kapeampi "silloin ennen")
pyöreä peppu
kauniit reidet
kivat hoikat nilkat.
Paksu tukka, tosin yleensä päin veetä;-D.
Pitkät ja hoikat sääret, kapeat nilkat.
Edelliseen liittyen: pitkähköt jalat, tosin reidet ovat sääriin verrattuna vähän eri paria..
Ihan hyvä perse, ylipainoisenakin. Hoikempana tosi hyvä;-D.
Pitkät ripset: kestovärjättyinä ne huomaavat muutkin.
Hymykuopat:-)).
Mun mielestä mussa ei oo ollut koskaan mitään kaunista, mutta tosi monet miehet ja naisetkin ovat sanoneet, että olet tosi kaunis, kuin janina frostell tai joku missi tms.
Just, eipä paljon lohduta, kun oma mies eristää kavereista ja löi silmän mustaksi jo toisen kerran + hajotti kaikki lasitavarat. Ja syynä ttähän kaikkeen, että olin kuulemma liian kauan kaupassa?????
Mun mielestä mussa ei oo ollut koskaan mitään kaunista, mutta tosi monet miehet ja naisetkin ovat sanoneet, että olet tosi kaunis, kuin janina frostell tai joku missi tms.
Just, eipä paljon lohduta, kun oma mies eristää kavereista ja löi silmän mustaksi jo toisen kerran + hajotti kaikki lasitavarat. Ja syynä ttähän kaikkeen, että olin kuulemma liian kauan kaupassa?????
Miksi siedät miehesi kohtelua? Tajuat takuulla itsekin, että mies on paska ja väärässä ja sinun kannattaisi etsiä itsellesi uusi elämä!!
Hiukset
kaula
silmät
huulet
kädet
jalat
nilkat
sirot, tasaiset varpaat
-silmät (silmien muoto)
-huulet
-hymy
-poskipäät
-iho
-kapeat nilkat ja ranteet
-isot tissit
-tukka
Säkenöivät, vihreät silmät
Kaunis hymy
Hyvä peppu
Urheilulliset sopivan lihaksikkaat reidet ja sääret
Kauniit kädet
Paksu hyväkuntoinen tukka
Mikään ei ole kaunista. Valitettavasti. Vartalo kokonaisuutena oli kiva ennen, mutta nyt on ylipainoa. Pää on enemmän ruma kuin kaunis.
Miten ihmeessä olenkin onnistunut synnyttää huomiotaherättävän kauniin tytön (hän on jo teini)?
Mikään ei ole kaunista. Valitettavasti. Vartalo kokonaisuutena oli kiva ennen, mutta nyt on ylipainoa. Pää on enemmän ruma kuin kaunis.
Miten ihmeessä olenkin onnistunut synnyttää huomiotaherättävän kauniin tytön (hän on jo teini)?
Jokaisessa ihmisessä on jotakin kaunista. Millainen iho sinulla on, millaiset huulet? Etsi itsestäsi edes yksi kaunis asia ja vaali sitä.
Ihanan piristävä kysely.. mutta varmaan kauneinta on sopusuhtainen vartalo ja naisekkaat muodot. Ja pitkät, paksut ja kiharat hiukset, sekä kirkkaan siniset silmät ja tuuheat, pitkät ripset.
Olen kuin tikku ja luut törröttävät joka puolelta, lyhyet ja hiukan väärät sääret, iso jalka ja kädet, akne, ohut tukka ja rintoja ei edes ole vain nännit.
Ehkä minulla on kauniit kynnet. Kaartuvat ja ovat vahvat ja pitkät. siinä se.