Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oho, pidin ma-pe täysin samoja vaatteita töissä (alushousuja ja sukkia lukuunottamatta)!

Vierailija
05.03.2011 |

Olin äsken laittamassa pyykkiä koneeseen ja tajusin yhtäkkiä, että minulla oli töissä maanantaista perjantaihin tismalleen samat vaatteet! Alkkarit ja sukat vaihdoin päivittäin, mutta samat liivit, aluspaita, tunika, neuletakki ja farkut olivat joka päivä käytössä. Teen siistiä sisätyötä, vaihdan vaatteet kotivaatteisiin heti kun töistä tulen ja laitan työvaatteet parvekkeelle tuulettumaan, eli vaatteet eivät todellakaan olleet likaiset. Ja peseydyn tietenkin päivittäin :)

Ei tämä minulle ihan tavallista ole, yleensä vaihdan sentään yläosaa viikon aikana, mutta housuja käytän melkein aina viikon kerrallaan ja samaa yläosaakin 2-3 päivää joko peräkkäisinä päivinä tai vaihdellen toisen yläosan kanssa.

Mites te muut? Vaihtuuko vaatekerta uuteen joka päivä? Meillä Suomessa (tai ainakaan minun työpaikallani) ei onneksi ole kirjoittamatonta sääntöä siitä, että joka päivä on oltava "uudet" vaatteet.

Eipä tällä aloituksella mitään suurta merkitystä ole, kunhan vain kirjoittellin omaksi huvikseni :)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis töissä. Kotona vaihdan aika usein toisiin.

Vaihdan siis rintaliivit yleensä kahden käyttökerran jälkeen. Sukat ja alushousut päivittäin. Housuja käytän juuri viikonkin kerrallaan tai esim. 3 päivää (ei pesuun) ja seuraavalla viikolla toiset 3 päivää, ennen pesuun laittoa.

Minun työpaikallani aika monet pitävät samoja vaatteita sen kaksi päivää, mutta itse olen kyllä siinä mielessä poikkeus, että työvaatteita ei ole kovin runsaasti, joten niitä samoja vaatteita tulee käytettyä joskus jopa peräkkäisinä viikkoina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän