Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olet vammainen tai muita ongelmia, miksi haluat muiden rahat?

Vierailija
05.03.2011 |

Miksi mun pitäisi antaa mun tilipussista rahat jollekin, jolle ne ei kuulu. Ei se ole mun syy, että sä et voi tehdä töitä tms.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tukee heikoimpiaan? Miksi otat itse yhteiskunnalta meidän muiden maksamia palveluja, vesijohtoverkostoa, teitä, peruskoulua jne ?

Vierailija
2/16 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet aamulla vielä samaa mieltä - terapiaan, koska sulla on ilmeisesti jotakin traumoja tms. psyykkistä häiriötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kenen rahoilla sinä kävit koulusi ja opiskelit? Kenen rahoilla olet hoidattanut hampaasi ja kuka maksoi synnytksesi? Entä kuka maksoi synnytyshenkilökunnan koulutuksen? Kenen maksama on se tie, jota pitkin menet töihin? Ja et kai vain aio laittaa lapsiasi kouluun? Minä saatan joutua maksamaan sen.

Yhteiskunta = olemme me kaikki, sivistys = pidämme kaikista yhteiskunnan jäsenistä huolta

Vierailija
4/16 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai haluan maksaa, mutta rupee vituttaa tää ruikutus ja se, että me maksetaan kaikesta. Mulla veroprossa 37 ja miehellä 48

Vierailija
5/16 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja palaa sitten kirjoittamaan tänne

Vierailija
6/16 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muilla voi nääs olla minuuttitaksa jotta suostuvat vastaamaan.

Vierailija
7/16 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vammaiselle käteen euroja?

Vierailija
8/16 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai haluan maksaa, mutta rupee vituttaa tää ruikutus ja se, että me maksetaan kaikesta. Mulla veroprossa 37 ja miehellä 48

Kai sä nyt rakennat omat tiesi omilla rahoillas?

Vierailija
9/16 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun asut Suomessa, sä noudatat Suomen lakeja ja maksat kiltisti verosi. Se ei ole mun syy, että sä asut maassa jossa on korkea veroprosentti. Aina voi valita paremmin ja muuttaa johonkin veroparatiisiin.

Vierailija
10/16 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

törmäsi autooni, lapseni kuoli ja itse elän vammaisena loppuikäni. Mieskin jätti.

Onko se tosiaan sinun pussistasi pois??

Vierailija
11/16 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mun pitäisi antaa mun tilipussista rahat jollekin, jolle ne ei kuulu. Ei se ole mun syy, että sä et voi tehdä töitä tms.

Vierailija
12/16 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

törmäsi autooni, lapseni kuoli ja itse elän vammaisena loppuikäni. Mieskin jätti.

Onko se tosiaan sinun pussistasi pois??

Kuinka se ilkes? Mistä näitä huonoja miehiä sikiää?

Minä en jättäisi sinua koskaan. En jätä vaimoani koskaan. Ellei hän jätä minua ensin ;)

Kylläpä törmäsit huonoon ihmiseen. Kyllä olet saanut väärän kohtalon osaksesi. Jos olisin jenkki ottaisin osaa. Otan osaa silti.

Vierailija
13/16 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoittaa sitä, että heikoimmistakin huolehditaan.

Vierailija
14/16 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoittaa sitä, että heikoimmistakin huolehditaan.

Heikoimmista välitetään. Se ei tarkoita koko maapalloa. Vaan suomalaisia. Ikävä kyllä, emme voi huolehtia koko maapallosta. Emme silti syrji muita, ei.

Vierailija
15/16 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet Ap raukka paska, toivottovasti saat itse kehitysvammaisia lapsia, olet kyllä itse jo valmiiksi vammainen, joten se ainakin periytyy. Ihme kun et mamupatjoja tarkoittanut, nehän elää mamuinensa yhteiskunnan tuilla.

Vierailija
16/16 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et kai sä vaan ajele verorahoilla maksetuilla teillä?

Kai sä nyt rakennat omat tiesi omilla rahoillas?

vielä jää siitä rahaa palsta mammojen virike hoito lapsillekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi