Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko onnellinen, jos olisti veloista vapaa 40-vuotiaana?

Vierailija
04.03.2011 |

Olisi omaisuutta ja kertynyttä varallisuuttakin hiukan. Vai onko ihan normisetti Av-mammoille?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei ole varmaan enää talovelkaa kun olen tuon ikäinen, mutta se johtuu ihan siitä, että meidän talo oli niin halpa. Muuta velkaa kyllä tulee olemaan, esim. siitä, että tätä taloa pitäisi laajentaa.

Ihan kivaa se olisi, tuskinpa varallisuutta olisi vielä ehtinyt kertyä.

Vierailija
2/11 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

veloista vapaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli velaton koti 41-vuotiaana, ei tosin muuta omaisuutta tai varallisuutta sen kummemmin mutta kyllä mieli oli hyvä, kun saatiin asuntolaina maksettua.

Vierailija
4/11 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 40 ja asuntolainaa jäljellä 6 erää ja sitten tämä Hki keskustan asunto on oma!!!!!!!!!!

15 vuotta ollut lainaa ja sitten on niiiiin ihanaa kun ei tartte pennosia laskea.

Vierailija
5/11 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

velattomuudesta, mutta se asia ei yksinään riitä onnellisuuteen elämässä. Ennemmin ajattelen, etten koskaan halua velkaantua siten ettei pelivaraa olisi. Onni rakentuu elämän kokonaisuudesta.

Vierailija
6/11 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 43 ja asuntolainatonta aikaa jo 3 vuotta. Viime kuussa loppui viimeinen, pieni erä autolainaa.

Eli meilä on nyt oma omakotitalo, 2 autoa ja ukolla 30 ha metsää.

Ei silti tunnu yhtään äveriäämmältä olo, kun ei olla ajateltu, että näitä vois koskaan myydä pois. Mulla oli nimittäin vakitoimi LTO:na, mut sitten heittäydyin opintovapaalle ja hankin uuden (akateemisen) ammatin. Olin opintovapaalla about 2 vuotta sinnitellen, sen jälkeen olen tehnyt open töitä, jotka katkeaa aina kesäksi, vaikka olenkin pätevä. Äskettäin irtisanouduin vakkarityöpaikastani, kun en saanut enää anoa siitä vapaata. Ukolla onneksi vakityö.

Mut ei yhtään varakkaalta tunnu olo, kesän aikana tili menee taas nollaan... Mut tää on oma valinta. Mulle riittää, että selviydytään:) Nautin työstäni...

Vierailija
7/11 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nyt 45 ja asuntolainaa jäljellä vielä melkein 20 vuotta.

Vierailija
8/11 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole tapana maksaa asuntolainaa pois, joten tuskin olen silloin velaton, onnellinen toivottavasti :)

t:ruåtsimamma

Vierailija
9/11 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevaisuudesta ei ikinä tiedä, että milloin sitä velkaa joutuu ehkä taas hankkimaan. Ikää nyt 36v. ja säästössäkin on hieman rahaa eli hetken helpotus ainakin.

Vierailija
10/11 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tarvitsisi sitä muuta omaisuutta, säästöjä jne, kun vaan pääsisin siihen mennessä tästä asuntolainasta. Vaan enpä pääse, kun kitkuttelen yksin sen asuntolainan kanssa, jonka ottamista harkitttiin ankarasti silloin, kun meitä vielä oli kaksi aikuista tässä taloudessa...

Vierailija
11/11 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja velaton olen ollut ehkä 5 vuotta.

Ihan jees fiilis! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän